Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitebrädor nybörjar – start – go KÖPES!
- 
		Kitebrädor nybörjar – start – go KÖPES!zoolander svarade 20 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 26 Svar
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Du jag har perfekta nybörjar brädor specialla priser för dom som har kört foil! 4495kr ny brunotti Horiszon. [/ QUOTE ] Fin bräda, klockren 
 Kostar 6000 (lägsta pris) i europaGo figure… [/ QUOTE ] med en sån kanske till o me MRille kan ta höjd [/ QUOTE ] Att du orkar! Suck! 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] betyder det att man får döpa dom själv?? [/ QUOTE ] 
 frågan är hur länga man kan citera utan att tappa ämnet?[/ QUOTE ] 
 länge…. [/ QUOTE ] Det här va ju skit kul  ! !
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Du jag har perfekta nybörjar brädor specialla priser för dom som har kört foil! 4495kr ny brunotti Horiszon. [/ QUOTE ] Fin bräda, klockren 
 Kostar 6000 (lägsta pris) i europaGo figure… [/ QUOTE ] med en sån kanske till o me MRille kan ta höjd [/ QUOTE ] Att du orkar var astorkar, jag gilalr igentligen inte foils heller jag bara sympatikör! Suck! 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] 
 foils suger verkligenNya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] betyder det att man får döpa dom själv?? [/ QUOTE ] 
 frågan är hur länga man kan citera utan att tappa ämnet?[/ QUOTE ] 
 länge…. [/ QUOTE ] Det här va ju skit kul  ! ![/ QUOTE ] Haha, när ska ni komma ner och förnedra era sovsäckar i habo ljung? 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Kostar 6000 (lägsta pris) i europaGo figure… [/ QUOTE ] med en sån kanske till o me MRille kan ta höjd [/ QUOTE ] Att du orkar! Suck! 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] E det crazy fly som gör dom åt dig eller? [/ QUOTE ] Dom kommer att bli CRAZY och man kommer att kunnna FLYga med dem 😉 Specialdesignade brädor. Ingen mer kommentar! Peter  
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] E det crazy fly som gör dom åt dig eller? [/ QUOTE ] Dom kommer att bli CRAZY och man kommer att kunnna FLYga med dem 😉 Specialdesignade brädor. Ingen mer kommentar! Peter  [/ QUOTE ] Jag har fått lite erbjudande att sälja de där brunååttontti nya för en 1000:- e de nått eller verkar ligga massa gamla lager nere i europa. Peter 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] E det crazy fly som gör dom åt dig eller? [/ QUOTE ] Dom kommer att bli CRAZY och man kommer att kunnna FLYga med dem 😉 Specialdesignade brädor. Ingen mer kommentar! Peter  [/ QUOTE ] Jag har fått lite erbjudande att sälja de där brunååttontti nya för en 1000:- e de nått eller verkar ligga massa gamla lager nere i europa. Peter [/ QUOTE ] KÖP KÖP 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] E det crazy fly som gör dom åt dig eller? [/ QUOTE ] Dom kommer att bli CRAZY och man kommer att kunnna FLYga med dem 😉 Specialdesignade brädor. Ingen mer kommentar! Peter  [/ QUOTE ] Jag har fått lite erbjudande att sälja de där brunååttontti nya för en 1000:- e de nått eller verkar ligga massa gamla lager nere i europa. Peter [/ QUOTE ] nej för tusan! köp inte på dig sån skit. hälften kommer gå av i frakten hit, resten får du skänka bort.  
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Ibland har du dina ljusa punkter rambo mannen =) 
- 
Så här kan en tråd bli när man frågar efter beg nybörjarbräda. Rätt kul faktiskt. Peter 
- 
du kan ju bara förestälal dig vad en tråd blir om man frågar om fjoil är bra eller inte? 
- 
Svar till: 
 du kan ju bara förestälal dig vad en tråd blir om man frågar om fjoil är bra eller inte? [/ QUOTE ] Jag tror att vi hoppar de den här gången! Annars får Patrikol så mycket att göra. Han måste få lite semester också.  Peter 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] jag skulle nog vilja påstå att TOM PETER kan ta höjd med en brunotti! [/ QUOTE ] Nya No-name Kiteboards är på ingång kommer att bli en riktig ”höjdare” ! Ska nog sätt lite no name på dina fötter så du ska få prova. Peter [/ QUOTE ] E det crazy fly som gör dom åt dig eller? [/ QUOTE ] Dom kommer att bli CRAZY och man kommer att kunnna FLYga med dem 😉 Specialdesignade brädor. Ingen mer kommentar! Peter  [/ QUOTE ] Jag har fått lite erbjudande att sälja de där brunååttontti nya för en 1000:- e de nått eller verkar ligga massa gamla lager nere i europa. Peter [/ QUOTE ] nej för tusan! köp inte på dig sån skit. hälften kommer gå av i frakten hit, resten får du skänka bort.  [/ QUOTE ] sluta snacka skit… brunotti e jävligt bra.. fina flickor finns det i deras stall me! 
Logga in för att svara.