Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteförbud på Habo Ljung Camping
-
Fesen wrote:Det tråkiga är bara att det inte håller att lita på den som är sist.
Det kan ju vara en slarver….
Ja, plus att som nån skrev fick personalen på Habo ägna timmar åt att städa upp efter alla. Den sista personen på plats kanske även han/hon vill komma hem i tid och kanske inte har med sig svarta sopsäckar att fylla.
Att man städar efter sig själv borde vara ett självklart faktum! Hade ju varit otroligt tråkigt att inte kunna få kita på Habo på grund av ett handfull slarvigt folk. -
pjoter wrote:fast du vet väl hur de e? e väl ingen straight kille som går omkring i boa?
hehe, matthias e lite gay, men det e coolt. Vad gäller kläder o skor så e han fan mer feminin än alla oss kitetjejer tillsammans (dåligt exempel kanske :D)
-
KYRRA wrote:zoolander wrote:Denrica wrote:Otroligt att det finns folk som uppför sig så dåligt att han stänger av stranden. De som bär sig åt så borde skämmas. Men de kanske inte gör det eftersom det ändå händer…
//DJ
JA, som jag har sagt och alltid kommer att säga, det är nybörjarnas fel!!!! det va ju aldrig problem i början av 2000talet, va det???
huh huh huhHUr kan du skriva så? Har inte du varit nybörjare? folk som är intreserade av sporten skall väl få prova utan att bli spottade på? generalisera inte så! Vi va där i söndags och är nybörjare och vi lämnade knappt ett fotspår.
lyssna pa mig.. alla vet att jag har ratt…..!!!!!!!
och na, jag har aldrig varit nyborjare..
eller har jag det.. det kan va sa att jag har fortrangt den tiden nar hugo, martin och huber mobbade mig var dag! -
zoolander wrote:lyssna pa mig.. alla vet att jag har ratt…..!!!!!!!
och na, jag har aldrig varit nyborjare..
eller har jag det.. det kan va sa att jag har fortrangt den tiden nar hugo, martin och huber mobbade mig var dag!Hmm, verkar som vi har kommit fram till varför Zoolander hackar på oss noobs och det verkar vara det gamla vanliga… en taskig (kite)barndom 😉
-
inte nog med det…han mobbas kraftigt varje gång han e hemma i sverige av mig med:) eller det är nog ganska jämt endå…
-
Johan Zoo jag ska göra en hyllning till dig inom kort så du inte är så lissen längre
-
fia, du ska inte reta zoo! tänk på att han faktiskt är en väldigt känslig kille.
Förstår du inte att det är all mobbing som får honom att va hemma så sällan.
-
jooo, förlåt…jag tycker att han har väldigt fint hår o så o en snäll mamma eva har han med
-
det är dom där jävla fågelskådarna som skräpar ner… jag har då aldrig sett en kitesupande surfare ens lämna ett tuggummi i naturen.
Eller så va det måsarna som spred ut skiten/matresterna som låg fint förpackade i svarta påsar. Oruttat!
-
Hahaha, ja det måste vart måsarna som lämnade dom svarta små knytena på stranden! =)
-
ooooh! måste man förtydliga allt in i minsta detalj. Det va måsarna som rev upp påsarna och spred ut skiten på halva stranden. Men men du är förlåten för att du inte förstod.
-
Hehe, kunte inte hålla mig ; )
Nej men allvarligt, det finns många djur som säkert gör sönder påsarna och sprider ut maten. Vi kanske ska fundera på att ta med påsarna och slänga dom närmare Lomma? -
hmm jag tror itne det är ngn jevla påse som har gått sönder .. det e folket som var där i söndags som skräpade ner så jevligt. så alla som var där då får väl ta åt sig för nedskräpningen o skärpa sig..
-
måsarna hade ätit fiskens ögon med, usch…kanske är det de elaka måsarna som ligger bakom mysteriet med Bandanas bulle förra året! Antingen är det måsarna eller möjligen Hugo som ligger bakom….
Logga in för att svara.