Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiteförbud på Habo Ljung Camping
-
sidpiraya wrote:Va fan mystiska grejor igen asså…..
jaha.. då har man väl bara en kitebroder kvar på sin sida.. bandana.. han e en trevlig man, fia.. du ska få en fist nån stans när jag kommer hem!!!! + hade du varit här så hade jag fisit på dig.., dagens fisar slår alla rekord, tom så att jag mår dåligt av dom.. det e fan så jalla gött att bränna av en sån i biblioteket.. hehehe, för övrigt min sista dag där imorrn…!! -
zoolander wrote:sidpiraya wrote:Va fan mystiska grejor igen asså…..
jaha.. då har man väl bara en kitebroder kvar på sin sida.. bandana.. han e en trevlig man, fia.. du ska få en fist nån stans när jag kommer hem!!!! + hade du varit här så hade jag fisit på dig.., dagens fisar slår alla rekord, tom så att jag mår dåligt av dom.. det e fan så jalla gött att bränna av en sån i biblioteket.. hehehe, för övrigt min sista dag där imorrn…!!Ill will always löve you…
-
Fredde wrote:zoolander wrote:sidpiraya wrote:Va fan mystiska grejor igen asså…..
jaha.. då har man väl bara en kitebroder kvar på sin sida.. bandana.. han e en trevlig man, fia.. du ska få en fist nån stans när jag kommer hem!!!! + hade du varit här så hade jag fisit på dig.., dagens fisar slår alla rekord, tom så att jag mår dåligt av dom.. det e fan så jalla gött att bränna av en sån i biblioteket.. hehehe, för övrigt min sista dag där imorrn…!!Ill will always löve you…
shit, jag hade ju nästan glömt bort dig, du e ju så tyst nuförtiden!!och hugge du e en mean mother fucker
-
hmm, försöker komma på nått sätt att få ägarna samt anställda på campingen att bli lika hooked på kite som vi är, det skulle underlätta för oss att ha entusiastiska bundsförvanter på campingen..
-
Keep it on topic.
Ser jag någon skiter ner, kommer dem hör det från mig.
Det här är ett typisk problem med den svenska kulturen. Ingen vågar säger ifrån….vill inte vara ”störig”.
WTF is wrong with people? Vi måste våga vara alla lite små sheriffer.
TW
-
De handlar ju om bra mycket mer än bara skräpet… Fortkörningen… Konflikter med campare… Till sommaren kommer folk inte visa hänsyn mot de badande, och det kommer vara rena cirkusen där folk kommer flyga kors och tvärs…
Jag ska njuta av habos sista säsong med en skön stol, god mat och dryck, och bara njuta av showen….
-
där slog du huvudet av spiken eller vad man nu säger.. ja ja man måste babla på som fan i alla fall annars får man inte posta och Tom w jag skiter i topic hur alvarligt det än är. Det är som med humor det man inte kan skoja om det finns inte.
-
Ända anledningen dom skulle låta oss stanna trots några insidenter till, är nog PENGAR. Att dom suger ut mer av oss. Säg att de krämar på P avgiften lite, gör dom seriös satsning på kiosken så handlar vi ju upp allt var dag de e vind. Och kanske tar ut säg 100-200 spänn per elev som har kurs…
Bara en tanke…
Som jag brukar säga: Alla kan köpas för pengar även Fredde…..
-
Fredde wrote:Ända anledningen dom skulle låta oss stanna trots några insidenter till, är nog PENGAR. Att dom suger ut mer av oss. Säg att de krämar på P avgiften lite, gör dom seriös satsning på kiosken så handlar vi ju upp allt var dag de e vind. Och kanske tar ut säg 100-200 spänn per elev som har kurs…
Bara en tanke…
Som jag brukar säga: Alla kan köpas för pengar även Fredde…..
fredde e dock high class shit, inte för nåra vanliga fattigmans surfare… där får man betala om man ska få njuta av sällskapet, jag hade råd i en veckamen det e sån som händer!
Logga in för att svara.