Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud på Habo Ljung Camping

• pjoter

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:40

tror mer de e hugo som tagit fiskögonen också.

• fifi

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:42

hahaha, ja det tror jag med…hann e slug den däringa hugo

• sidpiraya

Medlem
    17 maj, 2006 vid 21:47

Va fan mystiska grejor igen asså…..

• zoolander

Medlem
    17 maj, 2006 vid 22:21
    sidpiraya wrote:
    jaha.. då har man väl bara en kitebroder kvar på sin sida.. bandana.. han e en trevlig man, fia.. du ska få en fist nån stans när jag kommer hem!!!! + hade du varit här så hade jag fisit på dig.., dagens fisar slår alla rekord, tom så att jag mår dåligt av dom.. det e fan så jalla gött att bränna av en sån i biblioteket.. hehehe, för övrigt min sista dag där imorrn…!!
  • fredde

Medlem
    18 maj, 2006 vid 04:17
    zoolander wrote:
    sidpiraya wrote:
    jaha.. då har man väl bara en kitebroder kvar på sin sida.. bandana.. han e en trevlig man, fia.. du ska få en fist nån stans när jag kommer hem!!!! + hade du varit här så hade jag fisit på dig.., dagens fisar slår alla rekord, tom så att jag mår dåligt av dom.. det e fan så jalla gött att bränna av en sån i biblioteket.. hehehe, för övrigt min sista dag där imorrn…!!

Ill will always löve you…

• hugeo

Medlem
    18 maj, 2006 vid 06:57

skyll inte på mig, jag har inget gjort

• zoolander

Medlem
    18 maj, 2006 vid 07:13
    Fredde wrote:
    zoolander wrote:
    sidpiraya wrote:

Ill will always löve you…
    shit, jag hade ju nästan glömt bort dig, du e ju så tyst nuförtiden!!

och hugge du e en mean mother fucker

• gh0st

Medlem
    18 maj, 2006 vid 11:59

hmm, försöker komma på nått sätt att få ägarna samt anställda på campingen att bli lika hooked på kite som vi är, det skulle underlätta för oss att ha entusiastiska bundsförvanter på campingen..

• tomw

Medlem
    18 maj, 2006 vid 19:22

Keep it on topic.

Ser jag någon skiter ner, kommer dem hör det från mig.

Det här är ett typisk problem med den svenska kulturen. Ingen vågar säger ifrån….vill inte vara ”störig”.

WTF is wrong with people? Vi måste våga vara alla lite små sheriffer.

TW

• gh0st

Medlem
    18 maj, 2006 vid 19:58

Håller med fullständigt, håll koll på skräpet så löser det sig.

• fredde

Medlem
    18 maj, 2006 vid 20:28

De handlar ju om bra mycket mer än bara skräpet… Fortkörningen… Konflikter med campare… Till sommaren kommer folk inte visa hänsyn mot de badande, och det kommer vara rena cirkusen där folk kommer flyga kors och tvärs…

Jag ska njuta av habos sista säsong med en skön stol, god mat och dryck, och bara njuta av showen….

• sidpiraya

Medlem
    18 maj, 2006 vid 21:29

där slog du huvudet av spiken eller vad man nu säger.. ja ja man måste babla på som fan i alla fall annars får man inte posta och Tom w jag skiter i topic hur alvarligt det än är. Det är som med humor det man inte kan skoja om det finns inte.

• fredde

Medlem
    19 maj, 2006 vid 16:10

Ända anledningen dom skulle låta oss stanna trots några insidenter till, är nog PENGAR. Att dom suger ut mer av oss. Säg att de krämar på P avgiften lite, gör dom seriös satsning på kiosken så handlar vi ju upp allt var dag de e vind. Och kanske tar ut säg 100-200 spänn per elev som har kurs…

Bara en tanke…

Som jag brukar säga: Alla kan köpas för pengar även Fredde…..

• zoolander

Medlem
    19 maj, 2006 vid 16:19
    Fredde wrote:
    Ända anledningen dom skulle låta oss stanna trots några insidenter till, är nog PENGAR. Att dom suger ut mer av oss. Säg att de krämar på P avgiften lite, gör dom seriös satsning på kiosken så handlar vi ju upp allt var dag de e vind. Och kanske tar ut säg 100-200 spänn per elev som har kurs…

Bara en tanke…

Som jag brukar säga: Alla kan köpas för pengar även Fredde…..
    fredde e dock high class shit, inte för nåra vanliga fattigmans surfare… där får man betala om man ska få njuta av sällskapet, jag hade råd i en vecka

men det e sån som händer!

• fifi

Medlem
    20 maj, 2006 vid 07:50

ja det är ju sånt som händer!

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kiteförbud på Habo Ljung Camping

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.