Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kitemässa i Stockholm till helgen?
-
Kitemässa i Stockholm till helgen?
Publicerad av anonym-anvandare på 22 april, 2002 vid 14:09Hörde rykten om en kitemässa i Stockholm till helgen.
Blir det nåt av den eller??
mtias svarade 23 år sedan 2 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Blir det bara vind och om man får tag på en 4-linors bar så blir det Torö..F*n det är ju rena sommar värmen ute…
Freddan
-
har du inte hittat ngn bar än? kom på att du måste ha mkt längre chickenloop-lina än naishbommarna har. jag köpte en clamcleat och ett 5mm lina (watski) och knöt ihop en egen.
/david -
Nej f*n det finns inga prylar alls i butikerna..Leveranserna verkar vara sena..
Om ni inte använder den långa baren är jag intresserad
/Freddan
-
ok, detta spårade visst ut helt.
Men börjar förstå att det inte blir nån mässa. Annars borde väl någon gå ut med detta här??
-
hej freddan jag har vad du söker en slingshot bar i carbon
ring mig så fixar jag det snabbt
0709926972 http://www.lasurf.just.nu
Anders -
klippt ur ingos mail tidigare:
/
3) 2002 Materialuppvisning:Lördagen, 27 april – kl. 11-15 (eller längre vid behov)
preliminärt på GärdetTyvärr så fanns det ju inget nytt material att titta eller klämma på under båtmässan. Att ge oss alla chansen
att bli förvirrade än en gång över frågan vad som ska införskaffas i år, pratar vi just nu med importörerna av
Wipika, Naish, Tacoon, Liquid Force, Slingshot, North, Gaastra, F-One, Cabrinha, Challenger och intresset
finns att vara med.För säkerhetens skull blir det varken testflygning eller försäljning, drakarna och brädorna stannar på marken.
Riggning, start och landning visas upp i samarbete av skolorna – om vädret och Gärdets marktillstånd tilllåter
det blir det uppvisning av landkitesurfing på en mountainboard.
/har inte hört ngt om ifall det är spikat eller inte
/davidps ledsen att det blev lite off topic tidigare ds
-
Hej
ingo har frågat mig idag och det kommer att bli av
Slingshot och fler utställre kommer att vara där hoppas det blir många som kommer
Anders -
Men inte var det väl på gärdet det blev till sist?
Skulle det inte vara vid Operan någonstans?
(Kan ha fel, men kolla för säkerhets skull)
Logga in för att svara.