Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitemoderator

• Kitemoderator

Publicerad av patrikol på 11 mars, 2004 vid 12:07

Kitemoderator Jag blev tillfrågade igår och det blev klart idag. Jag kommer bara att hjälpa Pan med det han vill ha hjälp med och samtidigt så kan jag gå in och säga till om det spårar ur någonstan. Personangrepp tolererar vi inte här på Steffo så då kan jag gå in och ta bort ett inlägg eller spärra en ipadress eller bara säga till att man skärper sig. Jag kommer att hålla en ganska låg profil låta Pan sköta det som han gjort tidigare. Men det är ju aldrig fel om det är mer än en som kollar så det inte spårar ur. Vi skall ju snacka kite eller hur? smile.gif

kitelife svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • walle

Medlem
    11 mars, 2004 vid 12:29

Har du snott min ”varning kiteboardområde” skyllt? mad.gif

• walle

Medlem
    11 mars, 2004 vid 12:29

…och det gör du rätt i! smile.gif grin.gif
    använd gärna!
    varning_kite_gulsvart.jpg

• patrikol

Medlem
    11 mars, 2004 vid 12:32

Tyckte den var så fin! blush.gif

• teda

Medlem
    11 mars, 2004 vid 12:58

he he .. UDS-bild oxo grin.gif

• walle

Medlem
    11 mars, 2004 vid 13:37

…patrikol ÄR ju UDS grin.gif

• dmp

Medlem
    11 mars, 2004 vid 15:19

Har inte du snott den från IKO e frågan =)

• walle

Medlem
    11 mars, 2004 vid 15:48

Nej den har jag gjort själv…
    har dom en lika dan?
    Jag har sett en liknande för länge sen men den var med en tvålinors kite, fulare gubbe och annan text…

• dmp

Medlem
    11 mars, 2004 vid 20:37

hmm njä den jag tänkte på va inte såå lik den du hade gjort såg jag just.. här e den i alla fall..

http://www.ikorg.com/en/images/shop_in/panel.jpg

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 20:40

jag är vän med patrik.. Så jag har givetvis uds med… hahahaha..

Men ärligt så är det jävligt nöjd med det..

henke

• rambo_johnson

Medlem
    11 mars, 2004 vid 23:04

Svar till:

Kitemoderator Jag blev tillfrågade igår och det blev klart idag. Jag kommer bara att hjälpa Pan med det han vill ha hjälp med och samtidigt så kan jag gå in och säga till om det spårar ur någonstan. Personangrepp tolererar vi inte här på Steffo så då kan jag gå in och ta bort ett inlägg eller spärra en ipadress eller bara säga till att man skärper sig. Jag kommer att hålla en ganska låg profil låta Pan sköta det som han gjort tidigare. Men det är ju aldrig fel om det är mer än en som kollar så det inte spårar ur. Vi skall ju snacka kite eller hur? smile.gif

[/ QUOTE ]

Va fan man lämnar steffo ett par dar för lite semester och vad får man när man komemr tibax, jo Patrikol som moderator länge leve KDS o UDS… livet e hårt eller hur Pan?

Person angrepp? det är ju därför vi lever för steffooo tar du bort ett enda angrepp så blir det angrepp på stranden istället och det vill vi väl inte ha?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 23:23

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Va fan man lämnar steffo ett par dar för lite semester och vad får man när man komemr tibax, jo Patrikol som moderator länge leve KDS o UDS… livet e hårt eller hur Pan?

Person angrepp? det är ju därför vi lever för steffooo tar du bort ett enda angrepp så blir det angrepp på stranden istället och det vill vi väl inte ha?

[/ QUOTE ]

Word. Nu jävlar e det revolution på gång.

/JK (Le Farmer)

• patrikol

Medlem
    11 mars, 2004 vid 23:29

Vad skall du göra hoppa upp och bita mig i ankeln? wink.gif Tänkte inte på att du skrev KDS där är du så in i Hel.. fel på det som du kan komma wink.gif

• patrikol

Medlem
    12 mars, 2004 vid 00:13

Tack skall du Jesper Berg! Nu kom jag upp i 2000! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 mars, 2004 vid 00:23

De nada. REVOLUTION!!!!

/JK (Le Pepe)

• kitelife

Medlem
    12 mars, 2004 vid 08:08

HeHe jag är fortfarande pandenallsmäkige så lugn och fin ; )

//Pan

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications