Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiters.se 2005 PRO bräda klar!
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 o knäckbar! [/ QUOTE ] Hahahahahahahahahahahaha. April är om ett halvår. [/ QUOTE ] 
 knäckbar, blir inte det en Twix eller Raider? [/ QUOTE ] Under natten har jag tagit fram en ny knäckbar bräda i PVC special till dig SBjörne!  I och med att den är knäckbar som Twix så får du ingen garanti  Peter 
- 
Svar till: 
 Jag har inte sett någon annan bräda i Sverige med den nya Martin bindningen! 

Här kan ni läsa vad Honk tyckte om bindningen ”Dialog Martin”Har kanonpris på bindningen 590:- (690:-), den 30/9 sedan lägger jag beställningen. Brädan går att få helt utan loggor vilket gör det möjligt att skapa sin egen layout. 
 [img]http://www.kiters.se/Portals/16/128u.JPG[/img]Kul att en ny bräda får så mycket uppmärksamhet  Peter [/ QUOTE ]kan bli lika revolutionerande som nöär speedosen gjorde entré. nä men allverligt. dom ser sjukt high-tec. ut. va e det för speciellt me dom? 
- 
Det senaste inom kitevärlden är blytunga brädor för att få låg tyngdpunkt o därmed fedehäng 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Jag har inte sett någon annan bräda i Sverige med den nya Martin bindningen! 

Här kan ni läsa vad Honk tyckte om bindningen ”Dialog Martin”Har kanonpris på bindningen 590:- (690:-), den 30/9 sedan lägger jag beställningen. Brädan går att få helt utan loggor vilket gör det möjligt att skapa sin egen layout. 
 [img]http://www.kiters.se/Portals/16/128u.JPG[/img]Kul att en ny bräda får så mycket uppmärksamhet  Peter [/ QUOTE ]kan bli lika revolutionerande som nöär speedosen gjorde entré. nä men allverligt. dom ser sjukt high-tec. ut. va e det för speciellt me dom? [/ QUOTE ] Du kan justera bindningen medans du kitar!!! Några argument från Matin tech + Ease of Use 
 + 3:1 Gear Ratio tightening
 + On the fly adjustment
 + Crank down for technical rotation tricks
 + Loosen for board-off maneuvers
 + Quick board swap (husband/wife,father son,Friends)
 + Infinite adjustment to dial things in
 + Perfect for schools and training
 + On the beach Wetsuit booty to bare foot swap
 + Lightweight and sleek design
 + Asymmetrical Shape
 + Smooth slide adjustmentDu kan kolla på filmerna här Och du köper dem här! Peter 
- 
Jag sager handla lokalt, handla av broderna Dedde & Gimpen 
- 
Svar till: 
 ojojojo om ni vill ha resultat på era brädor köp nineboard eller tablas så är det klart !! [/ QUOTE ] Eric gör inte så dumma plankor han heller, fast dom e inte så lätta o fåå tag å 
Logga in för att svara.