Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiters.se börjar importera Skywalker!
-
Kiters.se börjar importera Skywalker!
Publicerad av kiters_se på 10 april, 2006 vid 14:03……………….
zoolander svarade 19 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
JohanW wrote:finns dom bara med djurmotiv..
surfstore.se är oxå återförsäljare av skywalker. där har du några bilder som inte e djurmotiv på ser d ut som!
-
Coffer wrote:JohanW wrote:finns dom bara med djurmotiv..
surfstore.se är oxå återförsäljare av skywalker. där har du några bilder som inte e djurmotiv på ser d ut som!
Jo jag fick reda på de idag.
Alltid spännande med ny information.
Peter
-
Får vi se ett priskrig, tack. Gärna lite smutskasting också, det tillhör steffo-andan.
-
bohm wrote:Får vi se ett priskrig, tack. Gärna lite smutskasting också, det tillhör steffo-andan.
Du försöker piska igång en liten fight 😉
Priskrig kan hända men smutskastingen hoppar vi över.
Håll ögonen öppna!
Peter
-
kiters_se wrote:bohm wrote:Får vi se ett priskrig, tack. Gärna lite smutskasting också, det tillhör steffo-andan.
Håll ögonen öppna!
Peter
ja låt oss nu se priskrig och ingen kartell… -
walle wrote:kiters_se wrote:bohm wrote:Får vi se ett priskrig, tack. Gärna lite smutskasting också, det tillhör steffo-andan.
Håll ögonen öppna!
Peter
ja låt oss nu se priskrig och ingen kartell…Alla gör ju så feta stålar i den här branschen 😉 så ett priskrig har vi ju råd med… eller………..
Nja kitebusinessen i detta land är nog mest till fördel för kitarna, alla får ju bra priser eller…….
Karteller är ju olagliga så det blir det inte, de kan jag lova.
Peter
-
kiters_se wrote:walle wrote:kiters_se wrote:bohm wrote:Får vi se ett priskrig, tack. Gärna lite smutskasting också, det tillhör steffo-andan.
Håll ögonen öppna!
Peter
ja låt oss nu se priskrig och ingen kartell…Alla gör ju så feta stålar i den här branschen 😉 så ett priskrig har vi ju råd med… eller………..
Nja kitebusinessen i detta land är nog mest till fördel för kitarna, alla får ju bra priser eller…….
Karteller är ju olagliga så det blir det inte, de kan jag lova.
Peter
Det låter bra.Nej det e nog svårt att bli rik på att bara sälja kiteprylar i det här landet…
Det viktiga, tycker jag, e att de som säljer har bra support och gärna har prylar hemma!Det tråkigaste e dom som bara vill sälja, har en hemmsida med ”massor” prylar men bara tar hem det som en kund beställer, alltså bara en mellanhand som vill tjäna pengar 🙁
Så om fler vill hjälpa till att serva oss kitesurfare genom att satsa och ta hem prylar så betalar jag gärna extra…. men inget överpris!
-
Coffer wrote:JohanW wrote:finns dom bara med djurmotiv..
varför vill man ha breda fenor, tycker att dom borde funka som ett fett motstånd.. förklara?!
Logga in för att svara.