Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesäljare och lurendrejare…

• kitesäljare och lurendrejare…

Publicerad av walle på 13 juli, 2006 vid 14:01

Undrar om det e någon mer av er som e sugen på att GRATIS visa upp era prylar under Boatmeet ( http://www.boatmeet.se )

Jag har lyckats ordnat en monter gratis och kommer visa upp OceanRodeo prylar och lite softa kitefilmer…

Nu tycker jag att man borde visa upp lite bredd på kitefronten och undrar om någon mer e intresserad… men först till kvarn gäller!

Det är även tänkt med lite enklare uppvisning på torsdagen, om det blåser, och då är fler välkomna…

Ta det som en fin familje-semester, kolla på allt annat under boatmeet så som wakeboardlandslaget, F1-Båtar och en massa andra kul vattensporter!
    eller kom hit, drick öl och ragga på våra damer 😉

Det är även uppträdande, vad vet jag inte men det står säkert på sidan eller på http://www.vastervik.se

Boatmeet hade premiär förra året och besöktes då av över 30.000 personer trots uselt väder!
    Så i år, när dom anonserat mera, lär det komma mer…
    Dom har givit kitesurfing rätt mycket bra reklam i deras utskick:
    boaatmeet1.jpg
    boaatmeet2.jpg

Kontakta mig asap om ni e intresserade!
    070-323 67 03

jonaish svarade 19 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jonaish

Medlem
    13 juli, 2006 vid 18:01

FeTT 😀

var ligger Västervik ?

• niklas82

Medlem
    13 juli, 2006 vid 18:13

i sarajevo… åk dit vett ja

• jonaish

Medlem
    13 juli, 2006 vid 20:27

ja fan… ska du med lr 😉

jag bjuder !!

• mrmille

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:03

Den 22-23e kan man kanske titta ner o köra lite. Finns det någon spot värd att använda i närheten eller är det bara hoppa i från kajkanten?

• walle

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:07
    mrmille wrote:
    Den 22-23e kan man kanske titta ner o köra lite. Finns det någon spot värd att använda i närheten eller är det bara hoppa i från kajkanten?
    ring mig i morron…

http://www.webbkameror.se/vasterviksmuseum/webkamera_vvik_mu_1280_2.php

• wims_lkp

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:11

Jonaish: Har du redan glömt att de va därifrån en kille skulle simma över till Gotland, men du tyckte de skulle va spektakulärt om han kita istället.

Walle: Har ni uppe er monter hela veckan, man kanske får tid att dra dit under helgen.

• mrmille

Medlem
    13 juli, 2006 vid 21:19

Japp, runt lunch

• jonaish

Medlem
    14 juli, 2006 vid 12:01

Tack Wims.. 😉

så det är typ vid öland lr 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications