Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesällskap i Halmstad sökes för nybörjare

• Kitesällskap i Halmstad sökes för nybörjare

Publicerad av henrikhalmstad på 30 mars, 2012 vid 11:04

Tjena Henke här!

Är nybörjare i kitesurfing men sjukt sugen på att komma igång på riktigt! Har precis avslutat nybörjarkurs hos KiteKalle, vilken kan rekommenderas starkt, mycket bra bemötande, pedagogiskt och seriöst! 😀 Planerar gå fortsättningskursen v17. Hoppas på att öva upp mig själv lite innan dess.

26 år och bor i Halmstad. Jag kan i princip sätt komma iväg alla kvällar, bara att slå en pling så hakar jag på. 😀 Jag söker efter någon som kan ge mig lite tips längs vägen och kitea med mig, skulle aldrig gå ut själv nu i början.

Kör en RRD Obsession 12a så vindstyrkan bör väl ligga rätt lågt, runt 6-8 för att funka lagom för mig.

Hoppas på svar!

Henke 076 777 02 96

antonhau svarade 13 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • antonhau

Medlem
    30 mars, 2012 vid 13:56

Hejsan!

Har surfat i halmstad sedan september och läser på högskolan! Köpte nyligen ett par drakar från Kitekalle.. Var ute och hade premiär igår och kommer fortsätter köra resten av våren.. Är också relativt nybörjare fortfarande.. Brukar hålla till vid doggen de flesta vindiga dagar..

Anton

• thomas-stenqvist

Medlem
    3 april, 2012 vid 14:44

Jag kör i i Halmstad när det blåser (= väntar dock någon vecka nu när det blev kallt posta gärna om ni ska ut, har inte annvänt denna sida innan.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kitesällskap i Halmstad sökes för nybörjare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.