Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesession söndag 16:e o läjet?

• kitesession söndag 16:e o läjet?

Publicerad av eddman på 15 september, 2007 vid 17:34

var det någon som var ute o körde idag? gick det o köra över huvud taget? funderar på att dra mig nedåt o köra 7:an men om det är stökig vind som fan så blir det ju aldrig lika roligt…enligt prognosen så ska det väl var lite lättare i morgon eftermiddag.

tjo!

/Ed

eddman svarade 17 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • wakenils

Medlem
    15 september, 2007 vid 18:12

om ögat känns friskt imorgon tänkte jag ta med lite samer och ålänningar till läjet, eftermiddan verkar trevligare… mindre regn och vind

• sahlin

Medlem
    15 september, 2007 vid 19:31

Jag å Plattvattnet drog till falkenberg å körde sönderblåsta vågor.. funkade skitbra med 7an, plattvattnet körde 10m2 C-kite men då väger han några kycklingar mer än mig.. Läjet imorrn, en bra idé, ses där

• eddman

Medlem
    15 september, 2007 vid 20:45

gött gött. då ska jag bara ut o hiva i mig ett par bira på krogen så att jag får min törnrosa sömn. jag kommer till läjet vid 11 eller så. måste bara förbi SP o hämta upp min 7:a som varit på lagning. kollade prognosen på DMI o det verkar som om de har skrivit ned den lite.

bollibompa!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kitesession söndag 16:e o läjet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.