Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies kitespots i sthlm, nybörjare

• kitespots i sthlm, nybörjare

Publicerad av lilly på 8 april, 2008 vid 12:51

hallå hallå!

ja va nyligen i thailand med delar av min familj, min svåger är en kite instruktör och lärde mig grunderna på land och i vattnet (så ja e inte 100% nybörjare:wink: )
    men ja råkade göra 2 bodydrags på stranden och korallrevet, den dagen som ja skulle upp på brädan för första gången och va tvungen att föras till sjukhuset med stora sår på höfter ben å lår.(ja e tjej och va dum nog att enbart ha bikini på mig)

men snart e de sommar igen och då tänker ja vara ute nästan dagligen!

så nu undrar ja, vart e dom bästa ställerna i stockholm?!?!? som sagt e ja fortfarande ganska ny, så inga avancerade ställen uppskattas 🙂
    (ja kommer oxå befinna mig i göteborg och på gotland under några veckor)

tack på förhand!

pjoter svarade 17 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • pjoter

Medlem
    9 april, 2008 vid 19:12

om du går in på http://www.kitenation.se kommer du garanterat få fler svar då det är många fler kitare från stockholmstrakten där. här är av någon anledning flest skåningar å västkustare.

lycka till iaf! å hoppas du slipper sjukhus nästa försök. 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications