Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitespots & Kitesurfare sökes!

• Kitespots & Kitesurfare sökes!

Publicerad av cabrinharules på 13 maj, 2008 vid 14:51

Hej,

Jag är nybliven Kitesurfare och söker nu andra Kitesurfare. Jag har hört att man kan Kitesurfa runt Stenungsundsområdet, vilket passar mig perfekt då det är närmast. Var i Stenungsund håller ni till och när? Det hade varit kul att komma i kontakt med er som utövar denna fantastiska, samt roliga sport längs med västkusten! Hör av er! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

m_robban svarade 17 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • emil-2

Medlem
    14 maj, 2008 vid 10:04

Tjena, Jag brukar köra i viken längst in vid Hogia och segelklubben. Annars vet jag att det körs på Tollenäs. Sen e ju Getskär och vikarna där omkring fina och åka i. Det beror lite på vindarna vart man åker.

/Emil

• cabrinharules

Medlem
    14 maj, 2008 vid 12:10

När skall du ut och köra nästa gång? jag hänger gärna på…..

• brushanen

Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:06

Kom till demon i em/kväl
    http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57795l

@CabrinhaRules 465174 wrote:

Hej,

Jag är nybliven Kitesurfare och söker nu andra Kitesurfare. Jag har hört att man kan Kitesurfa runt Stenungsundsområdet, vilket passar mig perfekt då det är närmast. Var i Stenungsund håller ni till och när? Det hade varit kul att komma i kontakt med er som utövar denna fantastiska, samt roliga sport längs med västkusten! Hör av er! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• cabrinharules

Medlem
    16 maj, 2008 vid 13:48

Det är så typiskt… jag missade det…Någon som skall ut & kitesurfa i helgen eller om sisådär 1-2 timmar nu på fredag någonstans mellan Stenungsund och norra bohuslän, så hänger jag gärna på???? =) Hör av er…..:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

• m_robban

Medlem
    26 maj, 2008 vid 16:05

Angående kitespots, kolla in http://spotguide.kicks-ass.net/ om du inte redan gjort det…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Kitespots & Kitesurfare sökes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.