Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kitesurfare välkommna på detta forum!
- 
ska du börja tävla nästa nästa år eller? hade tänkt börja testa. allti kul om vi blir nåra stycken i juniorklassen 
- 
ja lätt!Men jag måste nog ha ett år till på mig att träna lite!  Men hur länge har du surfat då niklas?Men sätter du vulcano lopp mm lr?Jag själv sätter inte ett skit men det kommer vell nästa år Men hur länge har du surfat då niklas?Men sätter du vulcano lopp mm lr?Jag själv sätter inte ett skit men det kommer vell nästa år  
- 
hehe. ne sånna grejjer e de ganska så långt kvar till kan ja säga. sätter lite segelsnurr trix å willyskippern iblannd. men ja ligger i hårdträning   
- 
Sinclair: Du menar helt seriöst att du inte kände till något kiteforum? För så tycker du att man skall tolka din fråga antar jag. Då verkar du vara dum. Den andra tolkningen är ju den att kiteare inte är välkommna på vindsurfingdelen av steffo. Och även då är du dum. Väx upp! ! //jörgen 
- 
Varför tar alla detta på värsta sättet?  Känns gansla långt ifrån surfkulturen detta, brist på surf och för mycket jobb och kärringar med ”ont-i-huvudet” där hemma eller?  Varför inte släppa på detta? Jag skulle gissa på att Sinclair menade ungefär ”jag-hoppas-att-du-är-medveten-att-ni-har-ett-eget-forum” ungefär och att det inte var mer illa menat än det, fast sedan så har alla överreagerat ett par hekto. Ta och skicka i er en öl ikväll och kom tillbaks imorgon men nya tag.   
- 
Du fortsätter att göra bort dig! Helt otroligt! Har ingen aning om vem du är. Men jag är tydligen en mindre bemedlad herre i över medelåldern som inte har här att göra. Tja vad skall man säga? Ingenting du säger ju allt själv! Kul att se att det finns en massa vettiga människor här vill gärna ha lite feedback på vad ni inte gillar med kiteare seriöst alltså, typ säkerhet hur man kan göra för att vi som nu helt plötsligt dyker upp ute på vattnet inte skall orsaka några onödiga olyckor eller för den delen osämja. Kite växer otroligt fort både utomlands och i Sverige mer nybörjare på stränderna mindre plats över till alla erfarna kiteare eller vindsurfare men ni sitter ju inne med en massa års erfarenhet ni hade säkert problem i början med att få vara ifred på vattnet. Tycker sporterna är så otroligt nära varandra att det känns som att både kiteare och vindsurfare har mer att vinna på att samarbeta än att motarbeta varandra, därmed inte sagt att man måste trampa ner varandra på stränderna bara för det. 
 Mvh Patrik
- 
Håller med dig till fullo men tyvärr så fortsätter han att trakassera mig och då tyder det ju ännu mer på att jag tolkade det rätt ifrån början. 
- 
Huber! 
 Klicka på länken!
 Jag kommer i håg dig du verkade vara en trevlig prick!
- 
Jo faktiskt så är det ju det som talar emot honom. 
 Kanske menade väl först men sen flippa ut av någon anledning?  
- 
Nja, skaka på huvudet och visa att det är du som är större personen istället. Personligen tycker jag att det känns lite löjligt med sådana där ”nej-du, nej-du, nej-du” argument.   
- 
Sant du är en klok kille! Har så svårt för att låta bli att svara skall skärpa mig.   
- 
JOHN_J_RAMBOGäst18 december, 2003 vid 22:13Patrikol e knubbig.. o Sinclair e lönnfet. 
Logga in för att svara.