Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kiting to Denmark!
-
Häftigt.
Det är liite längre till DK från Götet. Men det hade varit rätt coolt att sticka över med följebåt.
-
smaskens;550964 wrote:Häftigt.
Det är liite längre till DK från Götet. Men det hade varit rätt coolt att sticka över med följebåt.
Har för mig att pappa Mårten och några andra kitade med följebåt från Anholt till Varberg eller Båstad för några år sedan!
-
Stämmer. Vi kommer förmodligen göra om det i sommar eller så hoppas jag…. Är ju bara 4,4 mil till Varberg 😉
-
MårtenT;550992 wrote:Trelleborg till travemunde nästa!
syns i travemünde då?
-
Månsson i Lundåkrahamnen (ni vet han med intergralhjälmen), han vindsurfade till västtyskland trodde han men hamnade i förhör av den östtyska polisen. Vet inte om det är en skröna, har hört så många sköna historier om den mannen!
-
Andy*
Gäst4 juni, 2009 vid 16:03Nice trip!
-
Fan jag hakar LÄTT på nästa gång, verkar ju hur grymt som helst..
-
Luuddee;550947 wrote:lite mesigt att köra där uppe kan ju nästan hoppa över, ja o hugge körde lundåkra köpenhamn.
precis STOR CPH ska det va tanekrs o skit d e najs
-
Hbgkitare;550941 wrote:Efter denna trippen vet vi nu att Danmark har superfina cleena vågor längs hela norra ostkusten, det var magiskt/tropiskt att köra på den sidan. Vi kommer köra över så fort det finns chans igen!
Superfint! Säg till när ni åker igen!!
-
ser riktigt gott ut^^
skulle dock säga…. don’t drink and ride…you can trip the drink while taking on a rail 😀
kör hårt 😀
Logga in för att svara.