Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kl 08 00 varberg
-
Kl 08 00 varberg
Publicerad av anonym-anvandare på 17 september, 2005 vid 15:24Någon som ska vara ute tidigt imorgon??
Ser bäst ut mellan 05-11 i morgondanneman svarade 20 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
NIKKE the duner dön pro kommer vara där och låna ut sina gröna Gaastra 2006 till alla som vill prova – bara att fråga. Gröna segel med rip curl klibbor! Antagligen lejjet, eller så kan man ringa honom på 0704-882665.
Han e snygg också och lånar gärna ut till tjejer…
/Mentor
-
Svar till:
Sug min kuk o tvätta min bil också!?;)
[/ QUOTE ]
Vilken tid tror ni att ni e klara med era ”övningar” så att vi som ”bara” vill surfa kan komma ner utan att hamna mitt i nåt man helst inte vill se tidigt en söndag morron.
-
putaNIKKE ska ju vara bakfull imorgon… (eller är de smygursäkt för att toffla?)

Kelso ska du ner???
Drar ner ikväll å slaggar i bussen, den som kommer ner först får gärna banka på min svarta buss, så ja vaknar…

-
Tja
Fick wip-lash i torsdag när jag seglade. Fetaste kastfallet någonsin. Kommer nog dra der ändå om det blåser och inte gör alltför ont.
Kelso -
haha… kelso, såg dig sittande i den feta bilkön innan kållered, gled förbi på småvägarna

körde ni apel eller?
-
Tjenare
Japp, det blev apel. Bra i början men sen vred vinden så det blev så sjukt onshore. Tröttnade och drog till fiskebäck för freestyle. Fastnade i fetekön innan kållered. Var Lejet bra eller? Hörde att det var onshore vid 10.
Kelso -
Drog ner till Lejjet efter att ha blivit totalblockerad av ca 20 vågsurfare på Åsa yttre.
Nästan rak onshore i Lejjet men bra tryck i 4.0. Sen vred det upp och blev riktigt bra mitt i och vid piren. Gubbhöga cleana vågor att rida och ladda på. En bra dag.
Känns som hösten kan rädda denna sketsäsongen, bara det fortsätter… =) -
Jag seglade också Läjet mellan 8 och 13. Toksonhore mestadels.
Sen såg jag Kelso i kön utanför kållered! Fan han svängde av vid husvagnshandlaren den rackarn…
/adde
-
Svar till:
Jag seglade också Läjet mellan 8 och 13. Toksonhore mestadels.
Sen såg jag Kelso i kön utanför kållered! Fan han svängde av vid husvagnshandlaren den rackarn…
/adde
[/ QUOTE ]
Ni är för ivriga!
Jag seglade västligt mellan kl.15 och 20 igår! Soft segling med bra drag, jag hade 5.2 och MC hade 4.7. Testade lite nya brädor och hade det generellt ganska nice.
Och sedan tog jag Särö-leden hem

/Staffan
-
Haha ivriga?, när jag kom hade MC redan riggat 4.7, 4.2 och riggade om till 3.7! Detta är alltså 08.00 på en söndag!
/adde
-
Svar till:
Jag seglade västligt mellan kl.15 och 20 igår! Soft segling med bra drag, jag hade 5.2 och MC hade 4.7. ………
/Staffan
[/ QUOTE ]
Arghhh…skit också, enda dagen jag INTE kunde komma loss på min 10 veckor långa (Hm Pappa-) ledighet så blåser det….
Får trösta mig att det ser ut att bli vind framöver och slicka mina sår från ”hardcore” onsdagen som jag plockade i förra veckan…..
//Glenn
Logga in för att svara.