Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagis?
- 
		Klagis?Publicerad av s66 på 6 augusti, 2007 vid 11:32Ser väl ut som Klagshamn borde funka nu i veckan eller? Har ringt pågarna neråt men ingen som svarar, dom e väl ute kör satan kanske. 
 Ge mig info tackAndreas 0gge svarade 18 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Just för tillfället är det ju 8-9m/s. Är det bara tillfällig Klagshamnsbris eller tror ni det håller i sig under kvällen också? Strålande sol och vind vore ju inte helt fel.. //Martin 
- 
Var nere en sväng igårkväll vid kl 19 å då var det fin vind från SO fastän det hade varit nästan stilla hela dagen. Ser ut att kunna bli en fin kväll idag med. 
- 
Funderar på att dra imorgon från Åhus till Klagshamn. 
 Kollar man vindstat på klagshamn surf club ser det ut som det var ok idag.
 http://www.surfclubklagshamn.se/www/wiki/show/VindMatare/Peder 
- 
Jodå det var hyffsat drag i 6.7 den tid jag var där idag, från 16.30 till 18.30. Men tidvis var det lite dåligt med vind som synes på vindmätaren. 
- 
OregistreradGäst7 augusti, 2007 vid 14:19@Junksurf 403494 wrote: nån som vet om de är nån vind idag? precis hemkommen därifrån. Mkt tveksam bris, vill inte riktigt öka… låg på ca 6 m/s i snitt. 8meter när det var som bäst. 
- 
@bananen 403667 wrote: I förrgår var det fint :laugh: Jag håller inte med… :tongue: För svag och ostadig vind! Var halvvägs till Danmark när det äntligen kom en vindpust stark nog att vattenstarta med mitt 5.8. Haltamp är för suckers! :cool2: 
 Jag längtar till det brallar i ordentligt!
Logga in för att svara.