Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn idag 2/7
- 
		Klagshamn idag 2/7Publicerad av klint på 2 juli, 2007 vid 08:15Ser ut att bli fina ostliga vindar framåt eftermiddag / kväll, lagom till man slutat jobbet. Hur är det med Habo Ljung, funkar det på ost? tobhed svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
Det blåser redan riktigt bra vind från ost. vad jag har hört så är Habo ingen höjdare på den riktningen, jag hade satsat på Klagshamn istället om jag vore dej. 
- 
Jag körde mellan 05:30 och 09:00 i Kämpinge. Det blåste jävel-bra, loose 5.0 segling i nästan klockrent side shore till midjan. Så det funkar säkert i klagan åsså. Kan en måndag börja bättre? 
- 
Surfa fem på morgonen innan jobb… Bananen, du är en extrem man, önskar att jag haft karaktär som du :crazy: Bor nere i Höllviken och såg mycket riktigt att det tutade i ordentligt på morgonen på väg in till jobbet. 
- 
Klint;393936 wrote:Bor nere i Höllviken och såg mycket riktigt att det tutade i ordentligtJag önskar att jag hade din karraktär och kunde motstå en sådan frestelse 😀 För fan, det var midjehögt och klockren sideshore. Då kan man väl inte göra något annat? 
- 
Drogden visar på 13m/sek så det är nog inga problem med att plana direkt… 
Logga in för att svara.