Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn idag!
-
Klagshamn idag!
Publicerad av naish på 8 oktober, 2005 vid 07:24Jag kommer vara där runt 11 tiden iaf. Någon mer som ska dit??
alex_ svarade 20 år sedan 7 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Vet inte var inte där. Men prognoser lovar 10 m/s ida t.ex. Foreca. Så vind måste det fan bli!
-
foreca ska man dock inte lita för mycket på. om jag drar dit så är det för den eventuella brisförstärkningen. kommer den funka idag? det är ju strålande sol i alla fall…
-
Naish you little dickhead, hur va det i klagan???
Jag va för sjuk för att ta mig dit tyvärr… men enligt träden verkar det som det blåst en del iaf!!! -
Japp japp. Blev lita kört. Började med 6,2 och slutade med 5,3. Tyvärr var jag tvungen att sluta eftersom min stropp pajjade!
-
Det blev riktigt mycket åkt idag, 4.5h, körde med 7.1:an, klart att man var lite överrigad då och då :-P.
In total jäkligt nice eftersom vädret var ju guld idag. Måste varit en massa bris mellan 14-16 för det brallade på rätt bra ett tag.
Ser dåligt ut för morgondagen… 🙁
/Klang
-
Darn, synd att man inte komm iväg då…jaja, vi hoppas på ordentligt med blås nästa lördag!
-
man borde fan anställa någon som kunde piska en på heltid så kanske man både fått surfat mer och gjort bättre ifrån sig i skolan… blä.
-
Nä, va du där så är jag genast mycker mer nöjd med att jag stanna hemma!!!!
-
babilidoo, det blev filmat, men tyvärr inte jätte många bra freestyle klipp. Hade lite problem med stativet…
Jag kan plocka ihop klippen på dina freestyle trix, filma lite mer senare, och sedan klippa alltihop…
Jag kommer sätta ihop en film på det som filmades igår, men den blir nog rätt ”tam”, blev mest filmat gippar och annan glidar åkning… vi får sync:a bättre nästa gång så det blir lite mer trix på filmrullen…
/Klang
-
Babilidoo, har lagt upp en halkass film från Klagis 2005-10-08. Fick med några åkare och bl.a. lite av dina trix.
Jag sparade undan de flesta av klippen på dig för framtida ”action” filmer…
Du hittar filmen på junkshop, Klagshamn_20051008.avi. Min egen favorit från filmen är nog första låten … 😉
Man behöver DivX codec för att se på filmen, men det finns gott om sånt att ladda ner från nätet…
/Klang
Logga in för att svara.