Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn imorgon
- 
		Klagshamn imorgonPublicerad av babilidoo på 3 juli, 2005 vid 16:28vem kommer ? soulandradical svarade 20 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Jag tänkte mer ljunghusen iom det ska bralla i ganska bra imorgon!!! vad sägs om det? 
- 
Det ska enligt dmi bralla på ordentligt runt kvällstid.. Vi drar till klagshamn tidigt så vi hinner köra bra freestyle innan det kommer 4.0 vind 
- 
Blir det så mycket vind som 4,0? 
 Har själv inte seglat i Klagshamn på 2 år men då var det 5,4 fullmacka på en skitprognos.
- 
Är så sugen på lite vågor nu, känns som 10 år sen, så jag kör direkt till ljunghusen…. 
 Jobbar dessutom så jag kommer nog inte ner förrän 16-17 tiden.. men sen ska det rockasSYNES!!!!!!!!!      
- 
Vågar man bege sig till Skanörs ”soptipp” i morgon förmiddag med surfprylarna, eller riskerar man att få böter? 
 Någon som vet?/Johan S 
- 
Jag tror det e lungt att köra vid ”tippen” i skanör. 
 Där har tydligen varit lite andra windsurfare där och kört utan att det hände något.
 Är det fler som ska dit så kanske jag tittar dit med.
- 
Tjena Johan. Riskerar böter gör du, men jag tror det e liten risk trots allt. Det är ju kitarna de hatar allra mest 
 men man vet inte om hillarparn e ute efter att statuera ex.
 Kickar de in ordentligt e jag i ljunghusen annars ev. kite nånstans…
 MW
- 
Tjena 
 Det blir Ljunghusen för min del oxå. Verkar bli ett skapligt gäng på vattnet.Känns redan som att det blåser och DMI har lovat 8-11 från klockan 11 och 11-14 senare ikväll!!! Gott! 
Logga in för att svara.