Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Klagshamn Speed 2007, 15-16 september

• klang

Medlem
    23 september, 2007 vid 14:33

@tobhed 417406 wrote:

Nice…!

Klang, vet du något om bilderna som togs i vattnet under lördagen?

http://www.laluna.se

Kolla under Gallery->Windsurfing,

Dock har inte Jonna har inte lagt upp alla sina bilder, kontakta henna via webmaster@laluna.se och ange hur ert segel såg ut. Hon kan då leta reda på fler bilder och filtrera dem till er. Tydligen tar det rätt lång tid eftersom bilderna är i ett raw format (eller nått).

Tomas Hansen tog också ett gäng bilder, jag återkommer när vi bestämt hur vi skall lägga ut dessa.

• hanko

Medlem
    25 september, 2007 vid 06:11

Kan ”sorgset” konstatera att linslusen Tobbe Hed höll sig framme framför Jonnas kamera eller så körde jag så j-vla fort förbi så hon missade mig!!! Men det är ju bra för sponsorerna Tobbe..! Jag och Larsch ligger i slutskedet med våra 08-sponsorer…..

• klang

Medlem
    25 september, 2007 vid 10:59

@Hänkö 417825 wrote:

Kan ”sorgset” konstatera att linslusen Tobbe Hed höll sig framme framför Jonnas kamera eller så körde jag så j-vla fort förbi så hon missade mig!!! Men det är ju bra för sponsorerna Tobbe..! Jag och Larsch ligger i slutskedet med våra 08-sponsorer…..

Jonna har berättat att hon har fler bilder, om ni berättar hur ert segel såg ut så kan hon säkert hitta bilder på er. Så skicka henne ett e-mail…

• hanko

Medlem
    25 september, 2007 vid 13:23

I will boss..! Jag trodde först hon hade video där hon låg vid målgången men så verkar det inte varit . Tack för tipset anyway!

@Klang 417878 wrote:

Jonna har berättat att hon har fler bilder, om ni berättar hur ert segel såg ut så kan hon säkert hitta bilder på er. Så skicka henne ett e-mail…

• klang

Medlem
    27 september, 2007 vid 06:54

Alla pristagare

• klang

Medlem
    27 september, 2007 vid 06:59

Våra pristagare

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications