Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Klagshamn torsdag?
- 
		Klagshamn torsdag?Publicerad av schmitz på 1 januari, 2008 vid 13:330-gradigt i luften, inget regn/snö och fin sydostlig vind… någon som trotsar kylan? dubsmith svarade 17 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 25 Svar
- 
			25 Svar
- 
kanske blir båda delar… möjligtvis söndag också, ser ut att bli varmare igen då 
- 
Fortfarande ingen annan? Jag tror startar vid 12-tiden. Lör/sön känns inte så hett längre, ser ut att komma enorma mängder slask då. 
- 
Blev det nåt surf. I så fall är du min idol:) Hyffsat kallt idag. 
- 
Hittade detta när jag kom fram.. isen låg kvar en bra bit ut också så det blev ingen surf 
- 
Bara tanken på att surfa en dag som denna kan bara födas i hjärnan på en galen, besatt, knasig… och alldeles stenhård viking. Det blir genast plus på ryktet! 
- 
Haha! Blev också något förvånad när jag såg den, men när snön landade i vattnet måste den frusit till is och samlats nära land. 
- 
OregistreradGäst4 januari, 2008 vid 09:14Satsar på ljunghusen el kämpinge på lördag om det blir + … 
 /Kitetönten
- 
Oregistrerad;436654 wrote:Satsar på ljunghusen el kämpinge på lördag om det blir + …
 /KitetöntenMinusgrader idag och +2 och ösregn imorrn.. 
- 
Jag siktar på att åka till Klagshamn imorgon, lördag. Åker dit ca 10:30… Så länge det är plusgrader är det OK. 
- 
yepps är det över 2 grader, så testar jag också vid 10 tiden. Mvh 
Logga in för att svara.