Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
- 
		kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.Publicerad av dirk_diggler på 14 januari, 2005 vid 15:45lite bilder för dom som är intresserade av vad det är för grejor. har själv aldrig hört talas om varken sola eller Pat Love förrens nyligen. dirk_diggler svarade 20 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 34 Svar
- 
			34 Svar
- 
ringarna där verkar jevvlet bra för suicideleashen. verkar dessutom kunna hålla bra 
- 
håller förhoppningsvis bättre än dark riderns ”kuddar” 
- 
hoppas få prova den på riktigt nu i helgen. surt om den läcker  tror mer på diagonal kedja än på ryggkedja. bättre rörlighet där bak med denna (tror jag) tror mer på diagonal kedja än på ryggkedja. bättre rörlighet där bak med denna (tror jag)
- 
sjyssta förstärkning för de riktigt galna jolle-turerna. latexmuddar överallt och hela fötter. kan nog bli rätt svettigt där, förutom där andas tydligen dräkten överallt 
- 
varför kostar Guls exakt likadana handskar 150kr mindre (i danmark iaf)? det märkte jag efter jag beställt, orkar inte bry mig nu. 
- 
Man kan ju hoppas på att Sola gör bättre dräkter nu för innan var det bara SKIT ! 
 Dom sålde Sola på Surfersparadise för ca 8år sedan.
- 
Hallå Peter 
 Men lite har väl hänt på 8 år,och vad jag vet så har nog inte Sola haft torrdräkter innan. 
 Eller??
 ha det Roger
- 
Det är rätt Roger. ! 
 det var vanliga våtdräkter. men visst var dom kass. !!
- 
får se. de e ju 1 års garanti på material och fabrikationsfel så e de nått krångel får man ju ha pengarna tillbaka eller en ny. 
- 
Sola var ju skitbra för i tiden. Dom har ju haft torrdräkter länge, dock av tajt modell. 
Logga in för att svara.