Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.
- 
		kliade lite i fingrarna när man kom hem idag.dirk_diggler svarade 20 år, 9 månader sedan 15 Medlemmar · 34 Svar
- 
Ser väl ut att vara helt ok grejor! Har också skaffat torrdräkt nu, visserligen en dyktorrdräkt så det blir väl lite klumpigt men man lär ju aldrig frysa i allafall. 
- 
äh vafan! inte du åsså patrik! jag litade på dig att du inte skulle falla för grupptrycket. 
- 
VaFaN pATRIKOL Dusom har gafflat så ini helvete om att det inte behövs non torrris:-) 
- 
Svar till: 
 Ser väl ut att vara helt ok grejor! Har också skaffat torrdräkt nu, visserligen en dyktorrdräkt så det blir väl lite klumpigt men man lär ju aldrig frysa i allafall. [/ QUOTE ] 
      Aj… aj aj…. aj… (nyper mig i armen, och nej jag drömmer inte…) 
    trodde aldrig jag skulle få va med om det  
- 
   Jag står alltid för vad jag säger Jag står alltid för vad jag säger det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan. det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan. Men skall man vara ute mycket mer än en timme i December eller januari så behöver man en torrdräkt. Nu fick jag ju min gratis skulle jag köpa en för 5000:- så hade jag valt en ny kite istället men det är ju för att jag inte har råd till både och!  
- 
Svar till: 
    Jag står alltid för vad jag säger Jag står alltid för vad jag säger det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan. det behövs absolut inte någon torrdräkt! Fråga Brickan. Men skall man vara ute mycket mer än en timme i December eller januari så behöver man en torrdräkt. Nu fick jag ju min gratis skulle jag köpa en för 5000:- så hade jag valt en ny kite istället men det är ju för att jag inte har råd till både och!  [/ QUOTE ] 
 gött, välkomen i gänget! 
- 
Vilken jävla porrstudio du har hemma – koskinsöverkast med hår på. ja man heter väl inte Dirk D för inget.. 
- 
Både dräkt och sele ser bra ut! gillar dräkten framförallt. 
Logga in för att svara.