Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Klittan rapport!
- 
Fyb fan va gött men det visste man ju redan. 
 Nästa år skall jag med så är det bara!
- 
27 dagar av vind…… Not one cloud. No crowds. Keep going to Denmark…. TW 
- 
TomW wrote:27 dagar av vind……Not one cloud. No crowds. Keep going to Denmark…. TW ushhh blir påmind om öland 
- 
Å så notan: 1000 per skalle för broar o soppa 
 100 per skalle för campingar (ej bandana)ovan kan slå nån tia eller två upp eller ner man jag pallade faan inte räkna på öret ponta har lagt ut lite åsså men det får han reda ut och kräva in av er 
- 
pma ditt kontonr…… e det med soppan pontan har betalt oxå? ja fan vad alla äter… alla jevla mat gick ju på mer än 300dkr!!! 
- 
Pontan! 
 Blev det resultat med näst snyggaste tjejen på KB i lördags?
- 
fina bilder, men vad har vi gjort förutom att äta? kommer vara påverkad för livet av denna resa, hihi jag har också lite interna skulder, så ni kan känna er pm ade 
- 
javisti allt är vidrigt enligt mina beräkningar så kostade kalaset ur min plånbok 1357 sek per person blir det 275 mitt konto nummer är 7808292077 Nordea et behövs inget clering nr kör när det ryker. puss o kram 
- 
dra åt pipan vad det här kommer bli invecklat…… 
 pontan jag har inte sparat ditt nummer du kan väl slå mig en signal vi har ju lite intärnt oxå…..
- 
Fan va fint det så ut. Gött at vinden kom när ni kom. Fler bild, ni måsta ha några fina vågsekvenser 🙂 
Logga in för att svara.