Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing KOBRA söker ormtjusare…

• KOBRA söker ormtjusare…

Publicerad av zebulon på 6 maj, 2004 vid 21:13

Tja!

KOBRA teamet är i stort sett klart http://www.airborn.se/teamriders men jag har fått loss en uppsättning kiter (3 st kites till 1 åkare till priset av en kite!) till. Har nu iofs gått ut till de som anmält intresse tidigare fast är det någon främst kring Malmö Hbg som é intresserad så dra iväg ett mail. Självklart kan ni snacka med de andra åkarna om kitens egenskaper. Genomgående kommentarer är: schysst kite-kvalitet, stabil men kräver lite’ mer jobb (typ Naisharna). ”Sjukt häääääng…” ( Fredde…) tongue.gif
    Bommen behövde dock moddas en aning (fixat från lev. nu!) då de teamriders som var i Tarifa förra veckan hade onormalt lin-slitage på chicken-loopen…

/Jonas
    http://www.kitesurfing.se

niklas82 svarade 21 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • niklas82

Medlem
    6 maj, 2004 vid 21:27

Är detta den senaste designen eller ?? fett med AR o grejjor.. det kommer att bli revolution med nya ”bubbel kiten” confused.gif

• zebulon

Medlem
    6 maj, 2004 vid 21:54

Det var väldigt observant av dig…

Advance teamet som alldeles nyligen var på Cabarete (som bla Hugge såg…) sneglade över på nå’n Eric, tror jag det var, och försökte kopiera deras ”variable bubble control” (även kallat kamel-profilen) men lyckades tydligen inte hela vägen… cool.gif
    Tur för mig lades det projektet ned!!! (se nedan)

/J

• niklas82

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:04

höhöhöhö men där ser man juh inte det..

skam

näe det foonka säkert bra…

• rambo_johnson

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:05

adwance ser ut som ACme ,kasnke nått för acme o ta in?

• zebulon

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:05

Nej det vet jag väl–jag sade ju att man övergivit projektet!!! grin.gif

Svar till:

Kanske vore något för Acme…

[/ QUOTE ]
    Ja för f-n Acme, det är mest Stockholmare som glider omkring på dessa ”bubblare” nu (förutom en och annan självständig skauning!). Lagans mynning vore mumma… tongue.gif

/J

• niklas82

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:13

det är mumma.. och du borde komma o låta oss hårda knuttar hårdtesta dina advance kites och så tar vi en back bira och lite grillkött på det.

• zebulon

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:25

Ja, jevlar va’ schysst! Mormor bor praktiskt i kyrkklockans torn i Båstad så jag kan väl gå hem efteråt… Count me in! laugh.gif

/J

• niklas82

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:32

trevligt… ta med dej lite kites så ska vi åka utav bara helvete.. om det nu går

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing KOBRA söker ormtjusare…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.