Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kolla in SVT1 lördag 27 April kl 21.30

• joeithafish

Medlem
    13 april, 2002 vid 17:08

Ska vindsurfing bli större? läs dr Masses inlägg ” En liten sport” som ligger bland favoriter!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 april, 2002 vid 20:52

Låt fler glädjas åt denna underbara sport, det finns ju många fler surfställen än den trånga viken i Varberg.
    Västkusten är lååång….
    Fler surfare=fler affärer=lägre priser som i Tyskland eller Danmark…

• joeithafish

Medlem
    13 april, 2002 vid 23:50

Det där har du inget för och det vet du!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2002 vid 09:26

Berätta gärna lite mera om Brittmarie .

• joeithafish

Medlem
    15 april, 2002 vid 16:53

Håller det här uppe!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2002 vid 20:44

Du behöver en terapibehadling …..hoppas det hjälper.

• jpeter

Medlem
    16 april, 2002 vid 10:26

Är Bringdal verkligen det största hotet mot Dunkerbeck?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2002 vid 15:50

I Love You , BRRRIITTMARIIEEE.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2002 vid 06:52

Självklart vill vi se mer vindsurfing på tv!
    Jag skriver inte in min titel i användarnamnet, och även om någon skyltar med att vara präst, hjärnskrynklare eller hypnotisör skulle jag ej förledas/manipuleras att hämma en utveckling där vi får möjlighet att se mer vindsurfing på tv! Skriv och tacka svt så att detta ej blir en engångsföreteelse, -jag är övertygad att även Masse kommer att njuta av programmet! -Ni vet doktorn har inte alltid rätt, varken när han skriver ut för mycket sömnmedel, eller när han tycker att vindsurfingsporten ska gömmas undan.
    Mvh Ulf -Och Masse.. -du har tillräcklig distans för att ta detta på rätt sätt. Ha det så kul allihopa på lördag!

• dr-masse

Medlem
    24 april, 2002 vid 08:58

Någon som skriver just dessa rader har programmerat sin video…

Det säger väl egentligen allt. Fast inte tror jag att det blir någon folksport av det hela efter att folk i stugorna spanat in ett program om Jaws, precis. ”Guu va de ser gött ut, Sven-Göran! De däringa jåvs ser ut präxis som någe för daj å mej, undrar om Asta och Stanislav vill åke me?”.

Men mer vindsurfing i TV har jag aldrig sagt nej till, det handlar väl mer om någon slags skepsis till att sporter i allmänhet skulle bli så mycket BÄTTRE av att bli STÖRRE som det handlar om… 😉

Surfa På!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications