Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!
- 
		kolla köp o sälj har aktion 7 dagar den som ger bäst bud får grejerna!globalrider svarade 19 år, 8 månader sedan 21 Medlemmar · 119 Svar
- 
Vill bara tillägga att efter kl 14:00 på fredag så gäller inga bud längre! 
- 
@celestial]3000:- för brädan… I can go on forever baby! )[/QUOTE wrote: Får väl se,bäst du är inloggad på fre 13:00;) Puss Wikis. 
- 
hehe nu börjar det snart dra ihopa sig 🙂 
 1 dag kvar och några timmar!ställningen för tillfället 
 tablas 3000:-
 PD 16 4200:-
 PD 09 3400:-
 wt 14 2000:-
- 
Var e Wikis??? …. Hoppas han inte har försovit sig till våran lilla showdon lite senare idag… Ill be waiting!;):D 
- 
MikeTK wrote:hehe nu börjar det snart dra ihopa sig 🙂
 1 dag kvar och några timmar!ställningen för tillfället 
 tablas 3000:-
 PD 16 4200:-
 PD 09 3400:-
 wt 14 2000:-Nu kan jag inte hålla mig längre! 3500:- för donnan (9m2)! //Peter 
- 
@celestial]Var e Wikis??? …. Hoppas han inte har försovit sig till våran lilla showdon lite senare idag… Ill be waiting! ):D[/QUOTE wrote: Här e jag + att jag har min bankir me 🙂 
- 
Vafan wikis!….Höjj nu så att ja kan lägga in stöten fan!…ja har lektion snart! 8) 
- 
celestial wrote:Vafan wikis!….Höjj nu så att ja kan lägga in stöten fan!…ja har lektion snart! 8)
 Bara att vänta och se(vad e klockan:)
- 
?—…—hahaha….jaha..du ska vara en sånn snicken j**vel ….men då kan ja slå näven i bordet me att reraisa mig själv till 4 000:- … 
- 
celestial wrote:?—…—hahaha….jaha..du ska vara en sånn snicken j**vel ….men då kan ja slå näven me att reraisa mig själv till 4 000:-… 
 Japp gillar din taktik,men begriper int…
Logga in för att svara.