Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kolla på folk som kör kite i sthlm?

• Kolla på folk som kör kite i sthlm?

Publicerad av anonym-anvandare på 17 maj, 2004 vid 20:20

Är nybörjare på jakt efter min första kiteutrustning men jag kan inte så mycket än så jag tänkte höra med er om det finns något ställe där folk brukar samlas och kitea i stockholmsområdet?

Vore nice om man kunde träffa lite folk och se hur ni kör.

Så det inte blir en ny hobby där man börjar med att köpa utrustningen för att sedan lära sig att man borde köpt något annat.

pipe69 svarade 21 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • brickan

Medlem
    17 maj, 2004 vid 20:27

Nu har du ju svriges största surfhelg framför dig på Öland i helgen åk dit och kolla lär vara grymt mycket kitesurfare där.
    Men annars finns det ju någon club i stockholm om jag inte minns fel.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 maj, 2004 vid 20:39

Ja öland vore grymt att åka till och kolla men just nu är det lite för långt att köra, speciellt när jag inte har någon intresserad polare.
    Någon som har koll på var det finns klubbar i stockholmsområdet då? Har sökt lite på nätet utan några vidare resultat

• pipe69

Medlem
    17 maj, 2004 vid 20:46

Hej!

Allt viktigt angående kitesurfing i Sthlm (och även andra delar av Sverige) hittar du på http://www.kitenation.se, mest aktuellt är forumet med ”surfsnacket” och ”surf i sthlm”. Idag var det ett stort gäng ute på Torö. Klubben i Stockholm heter ”Stockholm Kiteboardklubb” och info om hur du blir medlem hittar du också på Kitenation.

Kurser kan du bokar på [url=”http://www.kitesurfskolan.com.”]www.kitesurfskolan.com.[/url] Vi håller även kurser de kommande två helgerna på Öland.

Ingo/Kitesurfskolan

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications