Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kolla säljes.
-
Han e ju inte känd för att skriva inlägg med mycket hjärna bakom
Men det e ju det som e kul med den här typen av forum, alla kan tycka till och det tycker jag e bra så länge man inte sårar någon
-
nämen jag bara undrar vad du menar? jag har väl aldrig gjort nått mot dej eller?
-
Nej!
Kanske uppfattas lite fel, i så fall ber jag om ursäkt.
Men du är ofta lite ”anti”
gillar att dissa saker innan du testat/ har ”kött på benen”Det kan tyckas lite korkat tycker jag
men jag tror du gör det mest för att skapa diskussion eller?
(och det kan behövas i bland) -
håller med walle…alla tycker inte som dig Dark_glider.
inga egon här på steffos, då blir det ju en dålig stämning, det ska ju vara roligt!!!! eller?
menar inte bara du dark,finns fler,,rambo te. inget illa men försöker bara ge råd.. -
cautionkites är väl från santa cruz, mecka för alla kallvattensurfare. det blir inte se mycket mer core än så. kallt vatten och en massa vithaj.
men är det tyska kites så är det narurligtvis helt fel om man inte har mustach. -
bengt.N– det är tur att alla inte är så snälla o blåögda som du är för det verkar som om allt är värt en chans och gick inte det så ge den 10 till och inget är dåligt… för då hade vi inte haft ett forum som fyller sin funktion…
det är väl meningen att vi ska säga vad vi tycker och tänker vare sig det är bra eller dåligt…
inget ont.. men jag tycker bara att varje gång det kommer lite härsken kritik mot nått så är du där o hugger mot den personen om att det är fel…
puss
Logga in för att svara.