Senaste nytt Forums kom igen nu alla hälsingesurfare

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 09:07

Sorry!
    Jag är te´baks i Götet, men jag såg att det för en gångs skull skulle bli bra med vind på bottenhavet(http://batvadret.foreca.se/area2b.html).

Förresten, hur lägger man ut bilder/filer? Har en från Vallvik med lite skum på.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 11:51

Hej Hans-Johan.

Har du fått ordentligt med vind ”hemma” i Göteborg, sett att det blåst rejält i södra sverige. Själv får jag leva på tisdan i Skog än. Här i Söderhamn lyckas vi att pricka in lågtryckscentrum hela tiden. Skall ut iofs i em ser ganska trevligt ut utanför fönstret just nu iallafall.

Klicka på bild-länken nedanför textrutan där du skriver inlägg för att bifoga bild.

/Pelle

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2003 vid 12:31

Tjena Pelle!
    Har fått rippat en del sen semestern, men Åsa och Apelviken i all ära Skogviken klistrar sig alltid fast i minnet på något konstigt sätt.

Tänkte faktiskt kontakta dig för att se om du kunde kolla av Stenöudden , du vet om man svänger ut till vänster ut på hrm fågeskyddsområdet. Enl. kartorna så ser det ut som man skulle kunna gå i därute visserligen med taskig vind bakom ön men böra hundra meter ut borde det vara hyffsat fritt vid N-NO för att sedan kunna ta sig ut till ön som Dennis snackade om. Om du har digitalkamera kanske du kan ta några sjyssta bilder var du nu än hamnar ikväll för att sedan lägga ut här eller maila direkt. Nå´n gång i framtiden så skall man väl flytta hem och då vill man ju veta att det finns bra spots, lite svårt att avgöra det under Juli när det aldrig blåser.
    Lycka till ikväll laugh.gif
    H-J

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 11:09

Nå!
    Blev det någon kuling? Jag vill ha rapport wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 12:47

Här i Söderhamn vart det då inte någon kuling. Kanske mitt på dagen(onsdag) några timmar. Vet iofs inte om det blåste ute till havs.

/Pelle

• roy

Medlem
    29 augusti, 2003 vid 14:50

mitt på dan var det en del regnskurar som drog in och då blåste det som attan här uppe i ljusdal iaf, halvdag från jobbet så man fick några timmar surf smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2003 vid 23:18

Måste haka på här lite. Vad är det för snack om Vallvik? Jag har landställe i Söderhamns skärgård och kan se skorstenen från farstun. Är det bra därborta? Vågor vid någon speciell vindriktning?
    Skulle bra gärna vilja veta…jag bor i Stockholm men kan ju lätt ta mig upp om det finns nåt s a s.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2003 vid 07:10

Valvik är STOORT på N till S, men trevlighetsfaktorn bland de lägre i landet. Anledningen att surfa här är att det är öppet hav och inga grund/stenar när man väl kommit ut.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications