Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing kommer jag att dö?

• kommer jag att dö?

Publicerad av anonym-anvandare på 21 maj, 2003 vid 21:51

Har precis börjat med kitesurfing och har fått tag på en airblast -02 har gått kurs och vindsurfat innan…kommer jag å dö med denna draken? visst, kan låta lite flyktigt att jag inte kollar upp sånt här innan man köper grejor men jag kunde inte motstå…hur stor skillnad e de egentligen på en så kallad avancerad och en medeldrake? jaja blev lite orolig när jag såg inlägget nedan men jaja…med förnuft och försiktighet ska jag väl reda ut det här känner jag…eller?

hugeo svarade 22 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2003 vid 22:07

det hänger mer på ditt förnuft än draken. den är väl lite snabbare än en medeldrake, ta det lugnt bara. och kajta inte själv såklart och fråga de andra du kajtar med och börja i drakens lägre vindregister.

å ta de nätt igen

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2003 vid 11:02

Trodde sjalv at det inte var någon sak at lära sig kite efter många år med vindsurfing, men…. det är helt andra krafter i en kite så ta det försiktigt och gå gärna en kurs.

• hugeo

Medlem
    22 maj, 2003 vid 12:50

yer gonna die, son

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications