Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Konstigt men…

• Konstigt men…

Publicerad av gugge på 24 maj, 2004 vid 19:43

det verkar som om alla hittar pumpar, bilnycklar, bommar och hela rasket. Men det dom flesta tappar och lider mest av är det ingen som verkar hitta, brädor.

Hmm, undrar varför?

backe svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • melker

Medlem
    24 maj, 2004 vid 19:49

OM dom hade haft liftass nya brädor så hade dom inte tappat den eller hur…

• gugge

Medlem
    24 maj, 2004 vid 21:34

Helt otroligt, men så sant så.

Man måste ju förbereda med lite smygreklam.

En fråga bara Melker (och kanske Pan med), jag har ju inte hunnit testa nya modellen men på bommen finns ett handtag som det står ”Reject” på. Om det ändå hade stått Eject hade jag hajjat. Är det någon av er som testat denna nya super funktionen ännu? Och kanske kan förklara? Ja, innan JAG drar i den. Kan ju vara en sån där ”expert” pryl. LiftAss
    är ju kända för det.
    När jag frågar dom så bara garvar dom i luren!

• niklas82

Medlem
    24 maj, 2004 vid 21:45

kommer den med det nyutvecklade ”keyfinder” systemet?
    eller är det nått ännu fetare har hört nått om nån liten osynlig lina som inte finns men kommer fram när man behöver det som fästs i skinkan givetvis.. i ringen som man måste pierca dit om man köper liftass brädor

• gugge

Medlem
    25 maj, 2004 vid 08:06

Niklas,

nu är du där igen, 8_).

Nä riktigt så avancerat är det tyvärr inte. Men att linorna är transparenta är riktigt. Tanken är förstås att man inte skall behöva distraheras av intrasslade linor etc.
    Måste erkänna att det ser lite konstigt ut när sjögräs har fastnat i linorna! Helt otroligt!

• honk

Medlem
    25 maj, 2004 vid 09:23

Hmmmm, låter otroligt.

• melker

Medlem
    25 maj, 2004 vid 11:15

haha Jag för står att dom skrattar i luren när du frågar om reject funktionen. På din modell är det bara demo så du kan lugnt testa den. I senare modell skulle tro 2008 nån gång så kommer denna att utlösa bromsskärmen eller bakvimpeln om man hellre vill kalla den så. Ska försöka hitta bilder på liknande funktioner på cykel som togs fram under 70-talet. Snert tebax med mer.

• melker

Medlem
    25 maj, 2004 vid 11:25

Nåt liknande detta:

• gugge

Medlem
    25 maj, 2004 vid 14:50

Jaha, nu förstår jag.

Det är nog riktigt. Har sett lite skisser på 08:an och det verkar vara exakt så det funkar. Fast dom hade fler vimplar, i en lina liksom. Dom sade att fler var bättre men jag fattade inte riktigt vad dom menade.
    Fan va smart!!!
    Helt otroligt. Svårt att förklara bara.

• backe

Medlem
    26 maj, 2004 vid 06:02

Äh va van, det va ju mitt patent, som ersättnig till dom som promt vill ha leash…
    Borde fattat att LA redan bollat det på sina mindmaps.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Konstigt men…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.