-
kontakt-annons ?!
Hej!
finns här någon på konfen som surfar som bor i skåne, halland området (jag bor i Båstad) som har lust att surfa lite med mig.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kontakt-annons ?!
Hej!
finns här någon på konfen som surfar som bor i skåne, halland området (jag bor i Båstad) som har lust att surfa lite med mig.
Hej
Jag bor i Förslöv, surfar mest i Vejbystrand, Skälderviken. En bra dag finns det minst tio surfare ute. Bra vågor vi Nordväst och väst.
Det e bara och komma över åsen. I Halmstad finns det också ett stort gäng varje gång det blåser. Vi kör året runt. Det är bara att packa brädan om det inte finns några kompisar i Båstad.
Ja det låter trevligt, men jag tittar nog inte över fören vintern är över och våren närmar sig. Min våtdräkt är på tok för kall för dessa dagar.
Det är väl massor av folk som seglar vid malen, är väl bara att glida ner när det blåser.
var va ni i torsdags? ja va ute en liten sväng i klitterhus. Lite skvalpigt men det blåste rätt ok.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser