Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Konverterad surfhistoria

• Konverterad surfhistoria

Publicerad av anonym-anvandare på 13 november, 2003 vid 17:15

Det var två polare som vindsurfade i en insjö. Det blåste inte så mycket men de njöt ändå mycket av värmen, tystnaden och den finna sommarkvällen.
    När de surfade och njöt som mest kom en motorbåt med en vattenskidåkare. De cirkulerade allt närmare och närmare. Vindsurfarna gestikulerade och skrek att de skulle sticka. Men de bara flinade och kom allt närmare.
    – Kommer vattenskidåkaren tillräckligt nära skall jag släppa ned riggen i pallen på honom sa den ena vindsurfaren.
    SMACK! En riktig femetta! Vattenskidåkaren stöp och killen som körde båten blev skraj och försvann.
    – Var tog han vägen? det var ju inte meningen att sänka honom!
    Förtvivlade hoppade surfarna i och dök efter vattenskidåkaren. Sekunderna kände som timmar!
    Til slut hittade de honom….Livlös!!!????
    De hasade upp honom på brädan och gjorde genast konstgjord andning……………………………………………
    – Usch vad illa han luktar!
    – Men du…. Han har ju pjäxor på sig!

Brädkungen

getwet svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • niklas_s

Medlem
    13 november, 2003 vid 19:54

ja fattar inte

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2003 vid 19:58

Det var fel snubbe som de hade fått upp!
    Ärligt talat tog det lång tid även för mig innan jag snappade den här storyn första gången som jag hörde den. Det var det samma grund story fast de var ute och fiskade.
    Per-Arne

• nordgren

Medlem
    13 november, 2003 vid 20:34

Vad tröga ni är. hohoho wink.gif
    Dock var den ju aningen torr.

• getwet

Medlem
    14 november, 2003 vid 00:27

vadå torr….killen var ju dyngsur när dom tog upp honom..
    Snyggt jobbat Per Arne, stå på dig med fler jokes nu när vi lagt upp grejerna för säsongen. Det är för lite humor här på konfen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications