Senaste nytt Forums Köpa ny fena?

• Köpa ny fena?

Publicerad av anonym-anvandare på 20 augusti, 2003 vid 08:23

Hej, Jag undrar hur man lagar en fena eller om man ska köpa en ny, och i så fall om nya fenor passar. Jag har en Mistral Scoore som jag köpte i begangnad i höstas.
    Det blev ett ganska så halvrejält hack i den när ja segla lite på Grönhögen.

Så frågan är alltså ska man laga eller köpa?

frog svarade 22 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • frog

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 08:47

Det beror väl på hur fet plånbok du har. Fet – köp. Ofet – laga. Bäst är att göra båda så har du ju en reservfena….

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 08:51

Laga det är ju en freestyle bräda den ska ju inte gå rakt fram i tusen knop. Och så har du ju 600 spänn i rese kassan.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 19:03

Tack för svaren. Ska nog sattsa på att laga den, men ska man bara köra på epoxi o sen slipa eller ska man ha nån ermering i?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 augusti, 2003 vid 19:04

Armering mena ja! 😮

• frog

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 09:07

Jättesvårt att svara på när man inte vet hur skadan ser ut. Är det en mindre skada så räcker det oftast att fila och slipa. Vi större skador är det svårare. Men man kan testa med DoktorDing. Kleta på DoktorDing på/runt skadan – ta inte för mycket(blir för mycket att slipa). Slipa sen…..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications