Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › köpa suicide-leach
- 
		köpa suicide-leachPublicerad av lillebror på 30 augusti, 2005 vid 07:49Var kan man skaffa sig en sådan? mrmille svarade 20 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Tjaa man kan ju tillverka själv. Annars tror jag att rambo har eller jacob i flädie har. 
- 
- 
Hengos EH-leach klarade inte alls påfrestningarna, skrotade 
 snabb clipset totalt vid en normal vurpa. Killen är ju inte heller någon tungviktare så den borde hålla. Verkar vara en för klen konstruktion !
 Peter
- 
Svar till: 
 snabb clipset totalt vid en normal vurpa. Killen är ju inte heller någon tungviktare så den borde hålla. Verkar vara en för klen konstruktion !
 Peter[/ QUOTE ] Vad håller då? Ngt annat tips än EH? Gärna som går att köpa i Malmö/Lund 
- 
Svar till: 
 Här kan du köpa… http://www.kiteboard.se/tillbehor.htm /johan [/ QUOTE ] Jobbig sida… med blå text mot svart bakgrund. 
- 
Pro-limits är betydligt kraftigare skulle tro att den håller bättre.Kolla om Peter har i Halmstad.Har sålt min sista. 
 Peter
- 
Svar till: 
 Peter[/ QUOTE ] De hade ett clips liknande SS, som var riktigt kasst. Sen bytte de ut det till en ny karbinhake liknande krok, som jag inte kan tänka mig att den går sönder. 
- 
Svar till: 
 Pro-limits är betydligt kraftigare skulle tro att den håller bättre.Kolla om Peter har i Halmstad.Har sålt min sista. 
 Peter[/ QUOTE ] Aaron Hadlow kör med prolimit. 
 Verkar ju funka för honom…
Logga in för att svara.