Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing köpa utomlands

• köpa utomlands

Publicerad av anonym-anvandare på 2 augusti, 2000 vid 15:08

De svenska surfhanlarna är ett döende släkte,utländska märken levererar i sista hand till sweden samt segar med reklamationer, och nu vill tydligen kunderna handla utomlands.Det är inte bra för svensk vindsurfings framtid , tydligen är det billigare i ex tyskland ,men är det så , är det så mycket bättre med utlänsk handel.

lagvast svarade 24 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • debatt_postorder

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 19:06

Just den frågan ställer jag mig själv. Det är klart att det är viktigt och bra att kunna åka in till sin lokala handlare och få hjälp och prylar. Sen finns det en del som inte sköter sig. Säljer skit eller inte klarar sina postorderutskick i tid. Inte fattar vad service är, har en kass kundinställnig. Bort dem. Köp inte av dem. Låt oss få reda på vilka de är. Knepigt blir det när GUN och andra levererar med bättre garantier och mycket lägre kostnader. Hur gör man då? Jag köper nog ändå i Sverige fast det blir lite dyrare, men sen om det rör sig ner mot nästan halva priset,då jävlar, vad gör man då?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 19:52

Om du köper GUN från Tyskland har du nog svårt att reklamera eftersom du sitter i Sverige och de i Tössschkland, de skiter nog i dig…tror jag i alla fall

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 20:10

Fel! Det gick utmärkt. Inga problem alls. En som provat

• stickan

Medlem
    3 augusti, 2000 vid 06:09

Har själv handlat i Tallin (Estland) och tycker att det är ganska bra priser i den shopen som jag handlat i(och det är inte bara surfinggrejer som är billigare). Det är dock inte postorder utan man får åka dit men resorna är gratis eller billiga. Butiken i fråga har NP segel och tillbehör Bic,Tiga och AHD brädor. Kolla in deras hemsida http://www.extreme.ee, inte på engelska men man förstår var man ska klick sig till, priserna gånger ca 0,53(sist jag var där). Handlade själv i våras och köpte förra årets segel och en mast och fick bra pris. Killen som har butiken är kunning och fixade fram grejerna fast han inte hade dom i butiken på en timme.

MVH Stefan S
    stickan77@hotmail.com

• lagvast

Medlem
    3 augusti, 2000 vid 08:58

Man köper väl inte surfgrejer för att vara snäll eller ?

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing köpa utomlands

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.