-
köpa utrustning på Isla margarita?
Vad kostar brador och segel på på Isla margarita, är utbudet stort? måste jag betala tull på det jag köper?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › köpa utrustning på Isla margarita?
Vad kostar brador och segel på på Isla margarita, är utbudet stort? måste jag betala tull på det jag köper?
Alltså, då jag har erfarenhet av det så kan jag säga att några affärer finns inte (du kan typ köpa hängselestroppar.. mer är det inte). Däremot så finns det uthyrare som prånglar ut gamla grejor.. eller gamla de har oftast en säsong på nacken. Då folk som kommer dit oftast hyr eller har med sig eget så är marknaden väldigt liten och priserna ofta låga. Seglena kan man höja ett varningens finger för. Monofilm gör sig inte så bra i solljus och blir lätt spröd. Brädor däremot kan vara bra klipp. Jag köpte bräda, bom, mast, och två segel för 370 dollar (en säsong gamla).
Om du vill köpa nått där så kontakta uthyrarna innan och hör vad de erbjuder.. mistral var billigast tyckte ja, att bara åka ner och chansa på att nått finns är rätt så osmart. Nån tull kommer du inte behöva betala
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser