Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpes, billig utrustning till lite yngre…..

• Köpes, billig utrustning till lite yngre…..

Publicerad av calle_b på 19 december, 2005 vid 08:09

Jees, aj knöw. Fel forum men tjena, det är juh jul snart.
    Söker en billig nybörjarutrustning till ett sommarprojekt för lite yngre och äldre. Nu kommer kruxet.
    Riggen måste vara relativt lätt, brädan stor(typ bic nova) och rubbet får max gå på 6.000.

Vad sägs? Posta här eller ring 073-9974117. Ingen panik, jag får projektpengarna i januari, så svulla julmat, ta det lugnt och reka runt i nyår och hör av er!

Tack!

mvh/ calle

tdk svarade 19 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    19 december, 2005 vid 11:24

Det här kan vi väll inte tilllåta Ola.Penis?

Skall vi börja tumma på reglerna bara för att det snart är jul??? Skärpning moderator, ordning o reda kåken på fredag.
    Seså, tempooooooo!

• calle_b

Medlem
    20 december, 2005 vid 18:10

inga klappar till dej iår mr Ramboooo 😉

• jester

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:16

Såg att SP hade ett bar beggade nybörjarbrädor ståendes för runt 2000:- om jag inte minns fel… Dock har dom ju stängt för säsongen..

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:25

Kör dom itne postorder på vintern?

• donpedro

Medlem
    22 december, 2005 vid 15:07

Fan CD jag trodde inte du skulle byta ut Aciden mot en sån fin bräda som novan. Kan du inte köpa ut pavvens gamla?

• calle_b

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:04

Tjaba Petter!

Pavvens hade jag glömt! Kanske kan köpa tbax den. Vadå byta Aciden mot en Bic Nova? Den knäcker ju allt, finns ingen bättre o stabilare bräda i bottensvängen… Hörs o ses. Go jul

• tdk

Medlem
    22 december, 2005 vid 20:40
    Ola_P wrote:
    Kör dom itne postorder på vintern? Bara december ut. sen öppnar dom 20 feb igen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications