Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kort snutt med surf på TV4 nyss..

• styret

Medlem
    4 december, 2003 vid 07:54

fast min tanke var ju att föröska klämma ihop en serie om svenska cupen för att få ihop en kontinuerlig ström av surfprogram och sen försöka få det sänt på tex viasat sport.

det känns som att det skulle vara lättare att organisera upp det om det fanns nått det kretsade kring och dessutom så är det ju inte helt ovanligt att man ändå åker till tävlingarna.

så min fråga. är vi några som, helt oberoende av projektarbete och andra jobbiga skolgrejer, är pepp på att försöka fixa ihop nånting liknande en serie kring svenska cupen? för att sedan verkligen försöka få sändningstid.

• karapp

Medlem
    4 december, 2003 vid 08:48

Om jag säger att jag vill göra det som projektarbete, får jag gå om skolan då wink.gif

Nej, men tycker som styret att man ska sikta in sig på en sak (vindsurfing förstås!) som svenska cuppen och sen försöka göra ett program efter varje tävling.

Men jag kan ialla fall ställa upp och hjälpa till med klippning och filmning med om nån fixar en bra kamera.

Och skiter det sig är det väl bara att kränga skiten på vhs till landets surfare så får man lite mer att titta på de tråkiga (läs vindfattiga) timmarna på året!

• styret

Medlem
    4 december, 2003 vid 10:25

Oman säjer att det ska ingå i sitt projektarbete så är det ju lungt med. om det blir nått av så kommer jag göra så. men det är ju inte huvudsyftet med projektet.

karrapp det låter skitbra. kameror ska inte vara några problem tror jag inte.
    lite mer folk skulle vara bra, så många filmare som möjligt.

svara om ni är seriösa och beredda att lägga ner lite tid och arbete på att försöka få ihop det här.

I freestylecupen verkar det vara fem deltävlingar som gäller i år vilket inte skulle innebära överdrivet mycket arbete.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kort snutt med surf på TV4 nyss..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.