Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kulingvarning.nu – Observations
-
Kulingvarning.nu – Observations
Publicerad av gurra1978 på 14 juli, 2008 vid 21:07Se bilder och eventuellt coola rullar nedan eller på kulingvarning.nu
[URL=”http://se%20eventuell%20bild%20eller%20video%20h%c3%a4r/”]
[/URL]gurra1978 svarade 16 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Och så några till bara. Hoppas ni gillar dem :laugh: Godnatt.
-
Kan bara hålla med, härliga bilder. Det blir en helt annan närvarokänsla i bilder som är tagna på vattnet än vid sidan av. 🙂
-
RobRox;482714 wrote:Var fan var jag då Gurra ???
Precis. VAR fan var du? Vad har hänt med vår surffotograf. Det är numera så illa att jag måste lära mig sätta enhands shaka bara för att kunna ta bilder med den fria handen :grin::tongue:
Skärpning!!! Hela veckan är superblåsig och det går nog att segla nästan varje dag nu. Ha jourtelefonen igång 😉
-
Gustav, du måste göra din sida lite enklare, som surfdagboken t ex, så jag kan läsa den på tåget med mobilen! 🙂
-
Hehe, kul att det blev lite bilder i alla fall Gurra! 🙂 E ju en skön känsla att ta vågor utan nämnvärt mycket vind. Skulle du inte kunna testa att filma nästa gång eller var det för lite ljus?
-
Jag kan testa att filma nästa gång du kommer på besök. Hoppas det blir snart. Gå in och glo på resten av bilderna nu dude. Du har ju något av en huvudroll ; )
Logga in för att svara.