Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kunglig sport?
-
Kunglig sport?
Publicerad av anonym-anvandare på 12 januari, 2003 vid 15:21Ur dagens Expressen på nätet:
Under dagarna har man gjort strandhugg på de vackra thailändska paradisöarna. Kungafamiljen har bland annat haft möjlighet att åka vattenskidor, vindsurfa och dyka i det kristallklara vattnet.
anders_hoffman svarade 22 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Prinsen Karl Philip brukar surfa på Haga Park och utanför
Ölands kuster. Och Madde får sitta på stranden och titta. -
Bra, då skiter jag i att surfa och underhåller henne istället.
-
Ahhh lätt, hellre lite juste snack med sveriges i särklass vackraste kvinna, än lite kallt halvtjaskigt surf!
/Anders
-
Jävla pussys. Jag skulle hällre vara ute i stört-hagel-regn, underrigad med 7.5 och halvt ihjälfrusen med en shorty i det 3gradiga vattnet, än underhållit den bruden. Bara så ni vet
-
Du är så jävla kaxig knege
! Man kan ju börja fundera på om du är bög eller nåt
, eller om du ens sätt madde?!
Skulle garva pungen av mig om jag skulle se dig i de förhållanden du beskrev

Men de klart, att sätta en tabletop följt av en framåt, på en halvmetersvåg framför ögonen på henne skulle ju nog imponera ganska rejält eller vad tror ni?!
/anders
-
Har för övrigt observerat att prinsen har börjat odla på en liten mustasch.
Om tyckmustaschen är framme till sommarn så är hans plats ute i sundet given.
inte annars
-
Sen nån sa att hon var lik Pernilla Wiberg har jag varit lite skeptisk.. Hon får gärna prova min bräda förstås, under förutsättning att jag får visa hur man gör..
-
Du skulle ju frmaförallt kunna sätta på midje-selen på henne fast en sittsele är ju nog ännu bättre den sitter ju lixom lite längre ner

/Anders
-
Du skulle ju frmaförallt kunna sätta på midje-selen på henne fast en sittsele är ju nog ännu bättre den sitter ju lixom lite längre ner

/Anders
-
Anders jag vet inte om nån har sagt det här till dej men, du är en mycket mycket sjuk människa.
-
Jora, det får jag höra varje dag minst tio gånger så jag är van!

/anders
Logga in för att svara.