Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kunglig sport?

• Kunglig sport?

Publicerad av anonym-anvandare på 12 januari, 2003 vid 15:21

Ur dagens Expressen på nätet:

Under dagarna har man gjort strandhugg på de vackra thailändska paradisöarna. Kungafamiljen har bland annat haft möjlighet att åka vattenskidor, vindsurfa och dyka i det kristallklara vattnet.

anders_hoffman svarade 22 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 januari, 2003 vid 19:16

Prinsen Karl Philip brukar surfa på Haga Park och utanför
    Ölands kuster. Och Madde får sitta på stranden och titta.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 januari, 2003 vid 14:24

Bra, då skiter jag i att surfa och underhåller henne istället.

• anders_hoffman

Medlem
    13 januari, 2003 vid 18:56

Ahhh lätt, hellre lite juste snack med sveriges i särklass vackraste kvinna, än lite kallt halvtjaskigt surf!

/Anders

• kungdenknege

Medlem
    13 januari, 2003 vid 18:58

Jävla pussys. Jag skulle hällre vara ute i stört-hagel-regn, underrigad med 7.5 och halvt ihjälfrusen med en shorty i det 3gradiga vattnet, än underhållit den bruden. Bara så ni vet wink.gif

• anders_hoffman

Medlem
    13 januari, 2003 vid 19:03

Du är så jävla kaxig knege wink.gif! Man kan ju börja fundera på om du är bög eller nåt wink.gif, eller om du ens sätt madde?! wink.gifSkulle garva pungen av mig om jag skulle se dig i de förhållanden du beskrev laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Men de klart, att sätta en tabletop följt av en framåt, på en halvmetersvåg framför ögonen på henne skulle ju nog imponera ganska rejält eller vad tror ni?!

/anders

• styret

Medlem
    13 januari, 2003 vid 19:26

Har för övrigt observerat att prinsen har börjat odla på en liten mustasch.
    Om tyckmustaschen är framme till sommarn så är hans plats ute i sundet given. laugh.gif

inte annars wink.gif

• skarabe

Medlem
    14 januari, 2003 vid 11:20

Sen nån sa att hon var lik Pernilla Wiberg har jag varit lite skeptisk.. Hon får gärna prova min bräda förstås, under förutsättning att jag får visa hur man gör..

• anders_hoffman

Medlem
    14 januari, 2003 vid 17:04

Du skulle ju frmaförallt kunna sätta på midje-selen på henne fast en sittsele är ju nog ännu bättre den sitter ju lixom lite längre ner wink.gif

/Anders

• anders_hoffman

Medlem
    14 januari, 2003 vid 17:04

Du skulle ju frmaförallt kunna sätta på midje-selen på henne fast en sittsele är ju nog ännu bättre den sitter ju lixom lite längre ner wink.gif

/Anders

• styret

Medlem
    14 januari, 2003 vid 20:41

Anders jag vet inte om nån har sagt det här till dej men, du är en mycket mycket sjuk människa. wink.gif

• _d_

Medlem
    14 januari, 2003 vid 21:01

hehehe..
    ursäkta mitt hånande skratt grin.gif

• anders_hoffman

Medlem
    15 januari, 2003 vid 06:47

Jora, det får jag höra varje dag minst tio gånger så jag är van! wink.gif laugh.gif

/anders

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications