• melker

Medlem
    25 april, 2004 vid 00:03

Du kan löära dig själv. MEN en kurs är en rejäl genväg o räddare från en hel del blåmärken.

• patrikol

Medlem
    25 april, 2004 vid 06:20

Gå en kurs säkrast både för dig själv och andra.

• rambo_johnson

Medlem
    25 april, 2004 vid 07:21

köp en video fan o kolla http://kitesurfingschool.org , det gjorde jag och det funka bra, än om grejerna på den tiden var uråldriga. Köp en liten kite till att börja med så blir det inte lika farligt.

• annas

Medlem
    25 april, 2004 vid 09:23

gå en kurs. för vår säkerhet.. och din

• pepa

Medlem
    25 april, 2004 vid 09:48

Svar till:

Köp en liten kite till att börja med så blir det inte lika farligt.

[/ QUOTE ]

Gå en kurs så SLIPPER du köpa en minikite och förlora pengar på det sättet. Dessutom är det alltid en bra ide att gå till en skola och krascha deras kites 100 gånger istället för din egen splitter nya….

• rambo_johnson

Medlem
    25 april, 2004 vid 10:26

Svar till:

Svar till:

Köp en liten kite till att börja med så blir det inte lika farligt.

[/ QUOTE ]

Gå en kurs så SLIPPER du köpa en minikite och förlora pengar på det sättet. Dessutom är det alltid en bra ide att gå till en skola och krascha deras kites 100 gånger istället för din egen splitter nya….

[/ QUOTE ]

jevligt bra point, hade det funnits kurser på den tiden hade jag nog kanske gått en kurs ja me..

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2004 vid 13:21

ja man skulle kanske gå sig en kurs…så jävla mycket kostar det ju inte. laugh.gif

• kongos

Medlem
    25 april, 2004 vid 14:25

Liten trainer är aldrig fel. 1000:- foil.
    Kan bli två/tre kurser annars. 3000:-.
    Det tar tid att lära sig kiten och denna tiden reduceras med erfarenheten du skaffat dig innan.
    Sen kan du låta polaren eller tjejen testa din trainer.
    Det är mycket svårare att motiverad andra till en kurs på 1500:- bara för att du tycker det är en kul grej som de borde prova.
    Kursen går de ändå när, de upptäcker surfandet, du visat dina mindre begåvade undervisningsegenskaper och du kommer till en viss självinsikt ang. ditt minimala tålamod (snackar kanske för mig själv här).

Jag har en trainer och jag ångrar mig inte.
    Gå en kurs sen och då menar jag det.
    /E

• patrikol

Medlem
    25 april, 2004 vid 14:27

Word mycket bra. Skulle alla börjat med. Kul leksak dessutom.

• rambo_johnson

Medlem
    25 april, 2004 vid 15:32

Svar till:

Team UDS Har Ryggskott typiskt!

[/ QUOTE ]

Kasst läge

• patrikol

Medlem
    25 april, 2004 vid 17:34

Ja inte bra he he smile.gif men det fick han på Squashbanan inte på vattnet annars så är det lätt hänt med UDS kan man inte ställa in grejorna rätt eller är väldigt liten så blir lätt fel hållning på ryggen och det är inte bra för ryggen.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications