Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvassheim 07.10.2006

• Kvassheim 07.10.2006

Publicerad av tws, N-14 på 19 oktober, 2006 vid 18:03

Kvassheim er et sted vi ikke får seile på lenger. Etter 01.10.06 er kysten fredet for fuglene. Vi er venner med fuglene. Vi hater dem ikke. Endre liker også fuglene, sier han, og laget denne filmen sammen med Espen. Espen og Endre fikk besøk av danske drenger Robert og Klas, og noen sigarettrøykende lokals. Alle hadde det gøy men jeg hadde 3 rigger og to brett å rigge ned efter NM (Som SM) i wave oppe på Refsnes. En hel dag med 3 til 5m onshore bølger og jeg var sliten. Det var kult å se på, men jeg hadde samme sinnsstemning som musikken på filmen. Jeg vil også. Alltid for faen.
    Og så ble det mørkt. Endre fikk, men han drakk ikke øl kvelden før. Jeg skal aldri igjen drikke øl dagen før.

basse svarade 19 år sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    19 oktober, 2006 vid 18:04

Her er filmen fra kvassheim:

http://www.sidevind.com

• enkan

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 19:20

Hehe….Mycket kul att se! Vilket ställe! Fullständigt brutalt ju.

• basse

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 05:37

Feeet pushie ca 3 miuter in. Mycket trevligt att ni lägger in en blänkare här på filmer!!!

Tackar!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications