Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LA -> Bellevue strand DOWNWIND!!
-
LA -> Bellevue strand DOWNWIND!!
Publicerad av hugeo på 15 september, 2006 vid 22:40SO imorrn tänkta dra två flugor i en smäll o dra till Bellevue strand från Landskrona ca 10-15km till danska sidan. vem är på? se till att kolla linorna…
http://www.findvej.dk -> Bellevue strand
jonaish svarade 19 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
LA vid 10 tiden
drar vi vid 1030 eller så tar väl 30mintuer över om vi står på hehe
-
inte ens Emil har vaknat så tidigt fan huge du får lära dig att sova lita,annars är man ju lita sugen på att rasta Beasten asså
-
helvette så har jag ingen bil nu på fm, får väll dra näset ikväll istället …
-
ja då va vi himma igen. . gick som smort förutom att vi kom en eller 2 mil förlångt söderut hehe. men hugge fråga en fiskabåt var vi skulle så tillslut hamna vi rätt.. hmm speed tävlingen i danmark gick rätt bra den me när det va vind. alla första heats vanns av EH åkare. jag o hugge vann våra.. sen försvann vinden så hugge sket i det o jag blidde inte så bra..
-
Luuddee wrote:ja då va vi himma igen. . gick som smort förutom att vi kom en eller 2 mil förlångt söderut hehe. men hugge fråga en fiskabåt var vi skulle så tillslut hamna vi rätt.. hmm speed tävlingen i danmark gick rätt bra den me när det va vind. alla första heats vanns av EH åkare. jag o hugge vann våra.. sen försvann vinden så hugge sket i det o jag blidde inte så bra..
hur lång tid tog det?? -
tog typ 1h allt som allt men hade vi prickat rätt hade det nog gåttp å halva tiden, men det var ju kula tt få se tallin, och ett par feta supertankers
Logga in för att svara.