Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Playa De Maricon
-
La Playa De Maricon
Publicerad av stebe på 5 april, 2005 vid 17:39Vattenpremiar på östergötlands fetaste spot
guran svarade 20 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Ocksa lite av det senaste pa steffo, djupa meningslosa naturbilder…..
-
Faen att man måste jobba då =/
Ser redigt fint ut, troligen bästa dagen på hela året!Vem tillverkar B2an föresten?
Har inte settO sen heter spoten ”secret-motala-bathdjevel-spot”
-
Goodie gubbs! Ser ut som vi kan se fram emot att komma hem.
Laeget pa Furte ar ok. Fin fin 16 vind hela dan igar, men idag har det varit nada. Ser kasst ut imorgon ocksa tyvarr, sa det lutar at vagsurf pa El Cotillio istallet. Nu ska vi in i dimman – cheers! -
Nu star hela hganget ahar och tittar pa era fina bilder, nu ska vi ut pa byn, ha, det kommer upp lite surokat bilder nsa fort vi kommer hem !… hejd`!!!
-
Nice… fan, jag kunde ju kommit ut o tittat, hade inget för mig idag.
Får mina nya kites imorn, jippiiii så då kan jag köra i d flesta vindarna!Den där spoten e fin på sommaren när Varat e överbefolkat,
kommer nog bli endel turer dit bort.
Jag gjorde min första kitesession där, oh, fina minnen *snyft*Hehe, o vart fn har ni fått namnet ifrån?
-
hehe, e inte b2 en av er inlandskitare. troligtvis han som sitter i dräkten.
e ju en dykdräkt iaf, ser ut som en viking. -
hmm, jag som inte kan läsa längre. sorry.
vill se lite testamonials på mystics nya drysuit innan jag kaufar den. Kunde ju varit den, lite kass informerad! -
Svar till:
Nice… fan, jag kunde ju kommit ut o tittat, hade inget för mig idag.
Får mina nya kites imorn, jippiiii så då kan jag köra i d flesta vindarna!Den där spoten e fin på sommaren när Varat e överbefolkat,
kommer nog bli endel turer dit bort.
Jag gjorde min första kitesession där, oh, fina minnen *snyft*Hehe, o vart fn har ni fått namnet ifrån?
[/ QUOTE ]
Vart ligger den exakt?
Har lite koll på just denna secret spoten
Logga in för att svara.