Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Playa De Maricon
-
Ut mot lemunda. När ni kör ner mot Varat när ni kommer från MAXI-hållet så tar du höger vid stora korsningen som är nästan nere i varat. sen kör du 2 km innan du svänger vänster in mot Lemunda, sen kör du på den krokiga vägen i 3 km sen svänger du ner där d står en skylt, norra freberga lr nåt sånt. Kör ner mot vattnet i lite blandade småvägar i 1 km. Jag kan visa dig när du har lust.
(Haka inte upp dig på avstånden, d kan lika gärna va 20 mil som 2 km, värdelös på avstånd)
-
Bara bra. Mer secret då…
Låter fint, får ta det i maj när jag kan börja leva ett normalt liv igen. Lita mycke på jobbet nu
-
Svar till:
Hehe, o vart fn har ni fått namnet ifrån?
[/ QUOTE ]
Det ar en kompliserad historia, det ar ju inte helt fastslagit an men nar du far hora var forklaring kommer du sakert att kopa det. Fast den tar vi en annan gang
-
Svar till:
Svar till:
Hehe, o vart fn har ni fått namnet ifrån?
[/ QUOTE ]
Det ar en kompliserad historia, det ar ju inte helt fastslagit an men nar du far hora var forklaring kommer du sakert att kopa det. Fast den tar vi en annan gang
[/ QUOTE ]
Haha, okey, låter bra… har så gott som redan köpt det i så fall, om jag ändå kommer göra d sen, lika bra att få d överstökat, bara jag får höra berättelsen om ”The Story of La Playa De Maricon”
-
bNu sitter vi har, olas espansoljas, fredo olfie and b irono, we are very frunk and just been at waikiki, ghope you all have a g dfoogd time back tonmh e !!, We love youa ll. B3 have a nice tinme, rofis just kicked som eass, adn we are very drunk. puss och kram fan fuertre venture,a imorgon vlbir dfrt bvawgsurf ”!!! ha det gott allasvenskakar ””!!!
-
Svar till:
Jag skulle nog fråga någon som kan spanska om jag var du
[/ QUOTE ]
Iiiii Mjöööööööeeeelllllbyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Iiiii Mjöööööööeeeelllllbyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
haha, lr så slår man upp ordet…
HAHA, jag vill inte veta vad ni gjorde där ute!Skulle nog mått bättre av att inte veta!
Logga in för att svara.