Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga bräda i malmö lund trakten

• Laga bräda i malmö lund trakten

Publicerad av suecocabron på 17 november, 2006 vid 12:51

Tjenare!

Det börjar dra ihop sig till att fixa några av alla de tillfälliga lagningarna som blivit under säsongen. Har en ganska komplicerad grej i nosen som hade behövt fixas.
    Är det någon som känner till någon som är bra på att fixa brädor i malmö lund regionen?

tobhed svarade 18 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • bananen

Medlem
    17 november, 2006 vid 22:23

Inte Skaten va?

• surfmeister

Medlem
    17 november, 2006 vid 22:33

CLS i Varberg gör riktigt bra reperationer!

• alex_

Medlem
    18 november, 2006 vid 01:34

har hört rykten om att paddy på surfers workshop i malmö är ganska duktig också, slå honom en plingeling!

• el_duderino

Medlem
    18 november, 2006 vid 11:00

Paddy är riktigt grym……

• alex_

Medlem
    18 november, 2006 vid 12:22

Enda anledningen varför min bräda inte ligger och bllir lagad där just nu är för att jag aldrig har hittat dit 😛 har en hum om var det ligger…men inte mer än så

• suecocabron

Medlem
    18 november, 2006 vid 13:01
    Alex_ wrote:
    Enda anledningen varför min bräda inte ligger och bllir lagad där just nu är för att jag aldrig har hittat dit 😛 har en hum om var det ligger…men inte mer än så

Aha, någon som har en aning? =)

• alex_

Medlem
    18 november, 2006 vid 14:42

hittade adress o karta på deras hemsida *stupid* http://www.surfersworkshop.se/images/malmomap.jpg

• fng

Medlem
    18 november, 2006 vid 14:49

Han fanns på korsörsvägen tidigare, men jag tror inte han har kvar den lokalen längre. Han har i alla fall inte butik där längre.. Bäst är nog att ringa.

• Oregistrerad

Gäst
    19 november, 2006 vid 11:28

CLS Ulf larsson gör guldjobb värt att åka några mil malmö varberg ca 20 mil

• alohavbg

Medlem
    19 november, 2006 vid 11:39

Ulf Larsson CLS i varberg gör kanon jobb. Dom milen är de värt att köra plus du kan köra ett race på Apelviken *S*

• tobhed

Medlem
    20 november, 2006 vid 10:42
    Alohavbg wrote:
    Ulf Larsson CLS i varberg gör kanon jobb. Dom milen är de värt att köra plus du kan köra ett race på Apelviken *S*

kan intyga, brädan är som ny efter att den har varit hos Ulf – bra gjort, rätt målat etc – du kan i princip inte ens se att den har blivit lagad.

• teamrider

Medlem
    20 november, 2006 vid 15:48

Kan väl passa på att informera er om att jag är i gång med att bygga en riktigt bra verkstad hemma i Bunkeflostrand, mellan Klagshamn och Malmö. Kommer att bli klar under vintern…

Frågor och funderinga besvaras via mail; soulsurfersweden@yahoo.se eller per telefon; 0704-672844

• tobhed

Medlem
    20 november, 2006 vid 21:13

Kanon! Hoppas dock att jag slipper lämna in mina brädor på repration, men annars verkar det ju vara givet – nära och bra dessutom…. 😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga bräda i malmö lund trakten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.