Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagerrensning på BUNK Hammarby!

• Lagerrensning på BUNK Hammarby!

Publicerad av anonym-anvandare på 28 juli, 2000 vid 18:12

Hej!

Nu i helgen lördag 29 juli – söndag 30 juli kommer vi att göra en lagerrensning på begagnade windsurfingprylar + div. våtdräkter och tillbehör.
    Plats: Hammarby Kajv. 24
    Tid: Lördag 11-15, Söndag 12-15.

Först till kvarn…..

Mvh

Bunk Hammarby och PA-SPORT Lidköping ( http://www.pasport.nu )

Tel. 08-644 90 90

swe876 svarade 24 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2000 vid 12:45

Ja, det vore ju kul om ni kunde ha lite längre framförhållning på era meddellanden om utförsäljningar än kvällen innan, det var samma sak i våras om jag inte minns fel, Skärpning!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2000 vid 18:54

Håller med, såg inlägget söndag kl 17:00 och då var det försent. Skulle behöva lite nya grejor till bra pris så det var synd.

BUNK: Vilka öppettider har ni?

/F

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2000 vid 19:06

Ni missade INGENTING.
    Det var ingen lagerrensning. Det var loppmarknad…

”Utförsäjningen” gällde en hög med begagnade segel som låg mitt på golvet. Han som sålde dem var visst inte så intresserad av att sälja heller för han satt i telefon ända tills jag tröttnade på att vänta och åkte hem igen.

• troglori

Medlem
    1 augusti, 2000 vid 07:24

Avancerad kundvård i bästa klass.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 augusti, 2000 vid 09:20

hey!!
    jag tycker de som har bunk i hammarbyhamnen är ena sköna snubbar..de har inte så stort sortiment men hittar man nått intressant så kan man få det till bra pris…trust me!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 10:32

Beklagar att du fick vänta, jag satt och snackade surf med en polare han ringde och sa att det blåste hemma ( 25 grader 10 m/s alla polarna var ute ) detta bidrog till sines förvirring som i sin tur gick ut över dej ,för övrigt var det lageränsning på div beg segel och lageränsning betyder att man säljer ut gammla prylar sånt man ej vill ha kvar (det var mycket junk).vi kommer i höst att ha rea på ordinarie varor , den rean kommer vi att maila i god tid till alla våra kunder i mailregistret , om du inte vill missa våra specialerbjudanden anmäl dej på vår sida http://www.pasport.nu

Mvh! Försäljaren

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 15:06

Vard. 10-18
    Lörd. 11-15
    Sönd. stängt
    Lunch nån gång mellan 13-14.30
    Vi har dessa öppettider t.o.m. mitten,slutet av augusti.

BUNK hammarby

• debatt_postorder

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 19:11

Sinnesförvirring eller inte, det är klart att man förstår dig när det blåser och du måste sitta på jobbet. men så är det, vill ni hålla en schysst stil och ha kunder, då får ni sköta firman ordentligt. Annars bör vi inte handla av er. Kan jag köpa det du har (junk) billigar nytt på postorder och dessutom få garantier och schyssta reklamationer utan risk, vad finns det då för anledning att köpa av er? Säg det.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 19:42

Varrva ner grabben! du påstår att seglen saknar garranti samt kan köpas billigare någon annan stanns hur kan du påstå det du frågade inte ens om varken garranti eller pris! vi har garranti samt priset på seglen var dessutom riktigt lågt,och hade du inte varigt nöjd med priset hade vi kunnat diskutera det seglen skulle ändå väck!för övrigt beklagar jag min sinnes förvirring,jag var väldigt sugen på surf.
    Mvh
    Försäljaren

• debatt_postorder

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 20:15

Du visar med delar av ditt inlägg tydligt vad du tycker om dina kunder. Pinsamt!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2000 vid 05:14

Stopp nu… Någon annan har tagit över min diskussion.
    Jag som var i affären har bara gjort ett inlägg. Resten är det någon annan som står för.. //Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    3 augusti, 2000 vid 06:15

jag var inne på bunk någon gång förra året och då var det en tjej som var där och letade efter en komplett nybörjarbräda. Men tydligen så kunde/orkade inte säljaren leta fram någon bräda och segel, utan han hänvisade till DN och SvD. Jag trodde inte mina öron. En nybörjare som vill köpa en komplett utrustning, försäljaren var nog sinnesförvirrad då också.

mvh/ mr

• swe876

Medlem
    3 augusti, 2000 vid 07:08

Inte för att jag har varit nere i Bunk på ett tag och jag känner inte heller ”Försäljaren”. Man måste ändå säga att det är kul när någon som jobbar i branchen också följer med vad som händer. Till exempel genom att läsa inlägg i Konfen. Hur många gör det?

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagerrensning på BUNK Hammarby!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.