-
Lägesrapport- KTE 2010 Sylt
Lit updateringar om läget på kitetouren i Sylt, Tyskland, kan vara trevligt 🙂
De första dagarna visar ju dåligt med vind men idag har det kommit in lit vind så de har kört lite race, träffat Kari (norska som ä’r internationell åkare för Ozone) och det har gått ok för henne. Kommer bli mer race för dem de närmaste dagarna.Freestyle bär av på fredag är planen ser det ut som nu och hela helgen hoppas jag på för då e det starkare vind vilket funkar bäst för mig 🙂 Dock har jag ingen större chans i mitt första heat i single elimination, jag kommer möta Kristin Boese som är sjukt erfaren och kan mer än mig men jag kommer ladda duktigt, tro mig!
Sen hoppas jag möta ett mer rättvist motstånd i dubble elimination.
Har träffat massa skönt folk, tjejerna som tävlar e himla goa. Ska bli kul ah se alla köra och vad dem laddar. Sol varje dag och hyffsat varmt, spelat volleyboll i bikini idag 🙂
tänk om man hade kunnat göra det i sverige nu. Hoppas de blir en go midsommar back in sweden med massa vind, för det blir de här!Lit bilder från invigningen följer som va rätt ball med varje land som fick marchera upp på scen med sin flagga, känns ganska overkligt.
Ha de gott hej!
Sofia
Logga in för att svara.